-
Sprzedaż na wyłączność
W Polsce niewielu klientów podpisuje ze swoimi biurami nieruchomości umowę na wyłączność. Jakie są wady i zalety umowy na wyłączność i komu opłaca się jej podpisanie?
-
Nieruchomości komercyjne znowu w grze
Rośnie wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne. Jakie miasta cieszą się największym zainteresowaniem?
-
Energia dla biznesu
Aż 30 proc. przedsiębiorców może przepłacać za energię. Wszystko przez nieprawidłowo dobraną grupę taryfową. Jak wybrać odpowiednią?
-
Biuro w nowej odsłonie
Już wkrótce dawne włości Polskiego Monopolu Tytoniowego zyskują nowy wygląd i… nowych najemców. Rewitalizacją zajmie się Ochnik.
-
Lokal z tarczą podatkową
Biuro dla firmy jest jak samochód służbowy. Da się wyleasingować.
-
Polska przyciąga inwestorów
Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej gna pełną parą. Polska liderem.
-
Galeria odpowiedzialna społecznie
Dawniej CSR centrów handlowych rozumiany był jako akcje sponsorskie i wsparcie finansowe lokalnych inicjatyw. Dziś trzeba czegoś więcej.
-
Dron leci do sklepów
Dron pomoże ocenić lokalizację i zrobi atrakcyjne zdjęcie wnętrza lokalu. Co jeszcze – zależy wyłącznie od wyobraźni przedsiębiorców.
-
Drożej za biuro
Firmy wynajmujące powierzchnię w biurowcach nie mają powodów do radości. Od początku roku czynsze idą w górę i taniej już raczej nie będzie.
-
5 kroków do przyjaznego biura
Przedstawiamy sposoby na stworzenie miejsca pracy, w którym każdy będzie czuł się komfortowo.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.