-
Pokój inwestycji
Franczyzodawca Global BD Trading opowiada, jak stworzyć trading room – miejsce, w którym inwestorzy będą zawierać transakcje na rynkach finansowych.
-
Nutą w zakupowicza
Klientów odstrasza nie tylko tłok w sklepach, ale też hałaśliwa muzyka. Nadmiar dźwięków to problem niejednej placówki handlowej.
-
Towarzystwo dla agenta
Najlepiej, jeśli punkt pośrednictwa nieruchomościowego otworzymy w pobliżu biurowców. Taką filozofię przyjął franczyzodawca Capital Realy.
-
Biurowe łowy
Biuro to wizytówka firmy. Odpowiednio dobrane gwarantuje potencjał dla rozwoju działalności przedsiębiorstwa.
-
Gra na cztery fronty
Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumowuje tegoroczne inwestycje spółki.
-
Ubezpieczenia w odcieniu czerwonym
Krwista kolorystyka to znak rozpoznawczy lokali Viviamo Ubezpieczamy.
-
W Atrium Reduta zabrakło miejsc parkingowych
Centrum handlowe remontuje parking podziemny. Prace potrwają blisko rok.
-
Firmy IT pokochały lofty
Firmy sektora nowych technologii odchodzą od utartych schematów wynajmu powierzchni biurowych. Stawiają na „open space” oraz oryginalność wnętrz – idealne są lofty.
-
Otwarcie z przytupem
Po czterech latach od powstania projektu łódzka galeria handlowa Sukcesja otworzyła swoje podwoje dla klientów.
-
Biurowa Warszawa da się lubić
Śródmieście rządzi, ale Wola depcze mu po piętach. Co jeszcze wynika z rankingu warszawskich lokalizacji biurowych?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.