-
Biuro przyszłości
Komfort i swoboda komunikacji całego zespołu wyznaczają trendy w aranżacji powierzchni biurowej. Nowe standardy w dziedzinie projektowania biur wyznaczają takie firmy jak Google, Apple, czy Facebook.
-
Mieć sędziego za sąsiada
Chociaż na rynku przybywa usług prawnych oferowanych przez internet, renomowane kancelarie wciąż stawiają na biura w dobrej lokalizacji.
-
Więcej miejsca dla handlu
Przybywa miejsca w centrach handlowych. W pierwszym kwartale tego roku ich powierzchnia w sumie zwiększyła się o 94 tys. metrów kwadratowych. Nawet duże zagraniczne marki coraz chętniej rozwijają swoje sieci sprzedaży w mniejszych miastach.
-
Lokal na biuro nieruchomości
Biuro nieruchomości może mieścić się nawet na obrzeżu miasta pod warunkiem, że łatwo do niego dotrzeć komunikacją miejską.
-
Szkolenia tylko w biurowcach
Segna Polska stawia na rozwój w dużych ośrodkach miejskich. Chce być jak najbliżej potencjalnego klienta.
-
Nowe życie fotobiznesu
Dzisiaj punkt foto to nowoczesne laboratorium, świadczące zaawansowane technicznie usługi i sprzedające fotograficzne gadżety.
-
Szklane domy rosną w Krakowie
W ubiegłym roku popyt na powierzchnię biurową przekroczył w Polsce 1 mln mkw.
-
Wyrzuć biurko i oszczędzaj
Skuteczna aranżacja biura wymaga postawienia w centrum uwagi ludzi, którzy w nim pracują. Choć czasem ich dobro wiąże się z rewolucją.
-
Na wakacje najszybciej polecisz z galerii
Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami pod biuro podróży są miejsca zapewniające duży przepływ klientów, a tych najłatwiej znaleźć w galerii handlowej.
-
Jak skosić klienta?
Ogród to nie produkt seryjny, który można obejrzeć na półce w sklepie. Dlatego projektowanie ogrodów to bardzo dochodowy biznes.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.