2015-03-23

Szkolenia tylko w biurowcach

Segna Polska stawia na rozwój w dużych ośrodkach miejskich. Chce być jak najbliżej potencjalnego klienta.

Szkolenia tylko w biurowcach www.metaphoricalplatypus.com / Foter / CC BY

Segna to firma, która działa na rynku szkleń od czterech lat. Specjalizuje się w organizacji szkoleń w obszarze sprzedaży, marketingu, administracji i zarządzania. Posiada jedną placówkę własną w Gliwicach i jedną franczyzową w Koninie.

Strategia rozwoju firmy przewiduje otwarcie nowych biur w największych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Trójmieście i Wrocławiu. Lokalizacje te wybierane są ze względu na bliskość otoczenia biznesowego, które jest w przypadku tego biznesu kluczowe.

- Biuro nie musi być usytuowane w centrum miasta, bo generuje to zbyt wysoki koszt utrzymania. Liczy się za to bliskość otoczenia biznesowego - kompleksów biurowych, siedzib wielu firm, które mogą być zainteresowane współpracą z nami. Chcemy być blisko swoich potencjalnych klientów - mówi prezes zarządu Segna Polska, Maciej Lipa.

Wygląd biura nie jest standaryzowany. Liczy się funkcjonalność.

Większość szkoleń odbywa się u klienta, jednak nasz partner musi również posiadać przestrzeń pozwalającą na zorganizowanie takiego spotkania w komfortowych warunkach. Nie wymagamy jednak, aby od razu wynajmował całe biuro. Akceptujemy współpracę w podmiotami zarejestrowanymi np. w inkubatorach przedsiębiorczości - zapewnia Maciej Lipa.

Według wymogów Segna Polska biuro powinno mieć powierzchnię minimum 25m2, natomiast przestrzeń konferencyjna minimum 30 m2. Wejście do biura musi zostać w widoczny sposób oznaczone logo firmy. W kwestii zakupu mebli franczyzodawca doradza jedynie partnerowi. Za ewentualny remont lub dostosowanie przestrzeni do wymogów biurowych franczyzobiorca również zapłaci z własnej kieszeni.

 

Milena Trojanowska dziennikarz, PROFIT system

mtrojanowska@lokalnabiznes.pl