-
Zakupy w parku
Parki handlowe odporne na pandemię. Do 2030 roku mogą stanowić 28 proc. rynku.
-
Centra convenience zyskują na pandemii
Nowa rzeczywistość handlowa mocno wpłynęła na zwyczaje zakupowe konsumentów. Efekt? Polacy coraz chętniej zaczynają wybierać zakupy w lokalnych centrach convenience.
-
Epidemia w biurze
Jak rynek najmu powierzchni biurowych przetrwa epidemię koronawirusa? Eksperci uważają, że paradoksalnie w perspektywie długoterminowej skorzystają operatorzy biur elastycznych.
-
Centra handlowe w czasach pandemii
Otwarte sklepy pierwszej potrzeby, ograniczona oferta punktów usługowych, dezynfekcja pasażu i "gorących miejsc" nawet kilkanaście razy dziennie.
-
Nowi w Jurajskiej
Galeria Jurajska od początku tego roku zyskała pięciu nowych najemców.
-
Internet nie zastąpi sklepów stacjonarnych?
Webrooming – to zjawisko coraz częściej obserwowane u klientów. Czyli oglądają produkty w internecie, ale kupić wolą je jednak w sklepie tradycyjnym.
-
Czego Polacy szukają w centrach handlowych
Centrum handlowe musi być blisko miejsca zamieszkania klienta lub powinno mieć dobry dojazd – bo oferta, zdaniem Polaków, wszędzie jest podobna.
-
Kawa w nowej odsłonie
SO! COFFEE zmienia wygląd swoich kawiarni. Nową aranżację zyskał właśnie lokal w Dąbrowie Górniczej.
-
Klientów przybywa
W ubiegłym roku Gemini Park Tychy odwiedziło blisko 4,5 mln klientów.
-
Zadowoleni z obrotów
W 2019 roku wzrost obrotów w Galerii Jurajskiej był najwyższy od 3 lat.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.