-
Towar w blasku światła
Oświetlenie pomaga sprzedawać, ale umieć go używać. Oto pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych.
-
Sklep w galerii handlowej
Biznes w dobrej galerii handlowej to prestiż, ale i ryzyko – konkurencja i wysokie czynsze nie pozostawiają tu marginesu błędu. Dlatego warto się przyłożyć nie tylko do wyboru obiektu, ale i do negocjacji warunków najmu.
-
Sklep ma wiele twarzy
Lokalizacja sklepu spożywczego zależy od jego wielkości i specyfiki. Franczyzodawcy znanych marek opowiadają, w jakich miejscach można i warto otworzyć ich sklepy.
-
Depilują i w centrum, i na osiedlu
Właściciele gabinetów fotodepilacji dbają, aby ich usługi były łatwo dostępne także dla osób, które dojeżdżają do salonu z dalszych części miasta.
-
Złoto wymaga oprawy
Salonu z biżuterią nie można otworzyć gdziekolwiek. Franczyzodawca YES sam wybiera odpowiednie miejsca i wskazuje je franczyzobiorcom.
-
Zrób sobie browar
Piwo z małych browarów jest w modzie. Jak i gdzie uruchomić taką produkcję?
-
Biuro jak magnes
9 na 10 menedżerów uważa, że nowoczesna i przyjazna przestrzeń biurowa jest istotnym elementem w procesie rekrutacji. Jak zatem wygląda przedsiębiorstwo przyciągające najlepszych?
-
Weterynarz blisko klienta
Lokal na placówkę weterynaryjną musi spełnić wiele wymogów. O sile jego przebicia decydują jednak nie zapisy prawa, ale rozpoznawalność i funkcjonalność gabinetu.
-
Fitness w biurowcu
Kluby fitness ulokowane w budynkach biurowych nie należą do rzadkości. Jednak uruchomienie takiej placówki w biurowcu wymaga spełnienia rygorystycznych wymagań najemców.
-
Prać, ale gdzie?
Osiedle czy galeria handlowa? Jaka jest najlepsza lokalizacja dla pralni?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.