-
Lokal z tarczą podatkową
Biuro dla firmy jest jak samochód służbowy. Da się wyleasingować.
-
Załóż firmę na wyspach
Można kupić tu niemal wszystko: perfumy, książki, telefony komórkowe, odżywki dla sportowców czy sery. Dla wielu przedsiębiorców wyspy są też szansą na własny biznes.
-
Dron leci do sklepów
Dron pomoże ocenić lokalizację i zrobi atrakcyjne zdjęcie wnętrza lokalu. Co jeszcze – zależy wyłącznie od wyobraźni przedsiębiorców.
-
Butik odchodzi do lamusa
Showroom, concept store, pop-up store – to nowe odsłony sklepów, które można spotkać w galeriach handlowych. Wszystko po to, by zaskoczyć i przyciągnąć klienta.
-
Lada w stylu art decor
Meble do sklepu muszą być przede wszystkim funkcjonalne, chociaż nie można zapomnieć, że to m.in. one budują klimat.
-
Sprawdź przed wynajmem
Podpowiadamy na co trzeba zwrócić uwagę podpisując umowę najmu z galerią handlową.
-
Biznes niewymagający
Podpowiadamy jak wybrać lokal na sklep spożywczy.
-
Otwarcie z przytupem
Powodzenie centrum handlowego zależy od kilku czynników. Na co zwrócić uwagę, by otwarcie okazało się sukcesem?
-
Kawa w spożywczaku
Strefa kawiarniana to stały element wielu osiedlowych sklepów spożywczych. Co jest potrzebne żeby ją urządzić?
-
5 kroków do przyjaznego biura
Przedstawiamy sposoby na stworzenie miejsca pracy, w którym każdy będzie czuł się komfortowo.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.