-
Dźwięki też sprzedają
Brak muzyki w lokalu handlowym naraża właścicieli na straty.
-
Biznes na liczniku
Liczenie wejść w lokalu handlowym pomoże kontrolować biznes. Ale do tego potrzeba odpowiedniego systemu.
-
Gastronomia od kuchni
Jak zaplanować rozkład pomieszczeń w restauracji?
-
Feng shui w biznesie
Jak lokalizacja i aranżacja wnętrza lokalu wpływa na efektywność działania firmy?
-
Coś dla ucha
Na wybory klienta wpływa nie tylko oferta, wystrój, ale także akustyka lokalu.
-
Loft albo piwnica
Pracownia fotograficzna musi być ciemna i przestrzenna, dlatego najlepszy lokal na ten biznes to piwnica lub loft.
-
Żłobkowe wytyczne
Klub dla najmłodszych można prowadzić tylko w lokalu spełniającym szczegółowe wymogi ustawy.
-
Projekt w dobrym świetle
Dobre oświetlenie towaru może zwiększyć sprzedaż.
-
Sklep do pary
Sukces sklepu obuwniczego zależy od dwóch istotnych czynników.
-
Spożywczak pod lupą
Jak wybrać lokal na sklep spożywczy?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.