-
Dominika Jędrak
Rozrywka w galerii handlowej
Branża rozrywkowa w obiektach handlowych rozwija się niezwykle dynamicznie.
-
Katarzyna Michnikowska Colliers International
Galerie w dużych miastach
Na koniec pierwszej połowy tego roku w ośmiu największych miastach działało 215 centrów handlowych.
-
Krzysztof Brączek, Gemini Park
Zmiany, które przynoszą korzyści
Rekomercjalizacja to trudny czas dla centrum handlowego. Jak się do niej przygotować?
-
Joanna Tomczyk, JLL
Mocny koniec roku
Wielu deweloperów planuje otwarcia w ostatnim kwartale roku, aby wykorzystać okres świątecznych zakupów.
-
Piotr Pietrzak, Unidevelopment
Zdrowie wymaga miejsca
Pojawiające się na rynku nowe modele działalności biznesowej, a także zwiększająca się rola promocji w Internecie mają wpływ na sposób wyboru nieruchomości. Tak jest np. w branży medycznej.
-
Magdalena Sadal, Cresa Polska
Galerie rosną w siłę
Powierzchni handlowej będzie przybywać, ale wolniej niż dotychczas.
-
Szymon Łukasik, Cresa Polska
Krajobraz po zakazie
Niedziele bez handlu dotkną wszystkich, nie tylko właścicieli sklepów i najemców. Firmy, które obsługują galerie, również muszą się przygotować na zmiany.
-
Marcin Powierza, Forbis Group
Galeria do zadań specjalnych
Zakupowa rola centrów handlowych maleje. To miejsca o znacznie szerszej funkcjonalności.
-
Szymon Łukasik, Cresa Polska
Za co grozi wypowiedzenie umowy najmu
Są takie centra handlowe, w których najemcy mają bardzo silną pozycję. Zwykle jednak – szczególnie w galeriach, które cieszą się dużym powodzeniem wśród klientów – to najemca jest słabszą stroną w przypadku konfliktu z właścicielem.
-
Filip Gabryelczyk, TRILUX Polska
Jak inteligentne oświetlenie zwiększa zyski?
Wymyślono nowe możliwości zastosowania inteligentnego oświetlenia w placówkach handlowych.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.