-
Wioletta Zarzycka, Wakacje.pl
Na wakacje najszybciej polecisz z galerii
Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami pod biuro podróży są miejsca zapewniające duży przepływ klientów, a tych najłatwiej znaleźć w galerii handlowej.
-
Anna Dworak, Gemini Park
Rozrywka wspiera handel
Konkursy, place zabaw i boiska sportowe na terenach zielonych wokół obiektu przyciągną więcej klientów.
-
Zbigniew Nowak, CH Gemini Park
Wyprzedaż od kuchni
Jak zarządzający galerią handlową przygotowują się na wyprzedażową inwazję klientów?
-
Dariusz Książak, Emmerson Evaluation
Nikt nie może spać spokojnie
Szok frankowy dotknie także rynku nieruchomości komercyjnych.
-
Krzysztof Apostolidis, Fabryka Biznesu
Certyfikat gwarantuje najemców?
Wiele nowych inwestycji może się pochwalić różnymi certyfikatami świadczącymi o tym, że obiekt jest przyjazny dla środowiska. Taki dokument często przekłada się na wymierne korzyści dla najemcy i właściciela galerii.
-
Mirosław Jucha, Rockfon
Prezes potrzebuje ciszy
Zła izolacja akustyczna gabinetu szefa, księgowego, czy prawnika może przynieść firmie ogromne straty biznesowe.
-
Anna Przybylska, Paperhat
Jak stoisko kusi klienta?
Wystrój i oznakowanie sklepu to „niemi sprzedawcy”, bo wysyłają komunikat, który trafia do zmysłów potencjalnego klienta.
-
Magdalena Sadal, Cushman & Wakefield
Mała galeria w niewielkim mieście
W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.
-
Marta Kołakowska, Pizzeria 105
Myśl nieszablonowo
Przed dokonaniem wyboru lokalu na pizzerię trzeba dobrze poznać lokalny rynek i przeanalizować jego mocne i słabe strony.
-
Paweł Henke, Cherry
Galeria pod lupą
Najemca lokalu w galerii handlowej musi mieć dokładne informacje dotyczące potencjalnych klientów. Tylko wtedy można dopasować ofertę do ich oczekiwań i dzięki temu zarobić więcej.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.