Używamy plików cookies! by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku
zmień ustawiewnia swojej przeglądarki. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności.

zamknij

Lokal na Biznes

  • Moje konto
  • Forum
  • Pomoc
  • Zobacz lokale
  • Dodaj lokal
  • Galerie handlowe
  • Aktualności
  • Pomysły
    na biznes
  • Okiem
    eksperta
  • ABC
    lokalizacji

Okiem eksperta

  • Krzysztof Apostolidis, Fabryka Biznesu Krzysztof Apostolidis, Fabryka Biznesu

    Certyfikat gwarantuje najemców?

    Wiele nowych inwestycji może się pochwalić różnymi certyfikatami świadczącymi o tym, że obiekt jest przyjazny dla środowiska. Taki dokument często przekłada się na wymierne korzyści dla najemcy i właściciela galerii.

  • Mirosław Jucha, Rockfon Mirosław Jucha, Rockfon

    Prezes potrzebuje ciszy

    Zła izolacja akustyczna gabinetu szefa, księgowego, czy prawnika może przynieść firmie ogromne straty biznesowe.

  • Anna Przybylska, Paperhat Anna Przybylska, Paperhat

    Jak stoisko kusi klienta?

    Wystrój i oznakowanie sklepu to „niemi sprzedawcy”, bo wysyłają komunikat, który trafia do zmysłów potencjalnego klienta.

  • Magdalena Sadal, Cushman & Wakefield Magdalena Sadal, Cushman & Wakefield

    Mała galeria w niewielkim mieście

    W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.

  • Marta Kołakowska, Pizzeria 105 Marta Kołakowska, Pizzeria 105

    Myśl nieszablonowo

    Przed dokonaniem wyboru lokalu na pizzerię trzeba dobrze poznać lokalny rynek i przeanalizować jego mocne i słabe strony.

  • Paweł Henke, Cherry Paweł Henke, Cherry

    Galeria pod lupą

    Najemca lokalu w galerii handlowej musi mieć dokładne informacje dotyczące potencjalnych klientów. Tylko wtedy można dopasować ofertę do ich oczekiwań i dzięki temu zarobić więcej.

  • Monika Grabowska, CUK Ubezpieczenia Monika Grabowska, CUK Ubezpieczenia

    Lokal dla agenta ubezpieczeń

    Ubezpieczenia można sprzedawać nawet na niewielkiej powierzchni, jednak ważne, aby w pobliżu znajdował się parking.

  • Grzegorz Pogorzelski,  Re/Max Grzegorz Pogorzelski, Re/Max

    Sprzedaż na wyłączność

    W Polsce niewielu klientów podpisuje ze swoimi biurami nieruchomości umowę na wyłączność. Jakie są wady i zalety umowy na wyłączność i komu opłaca się jej podpisanie?

  • Piotr Jarosz, Metrohouse Piotr Jarosz, Metrohouse

    Nieruchomości w centrum handowym

    W galeriach handlowych jest miejsce na wiele różnych biznesów. Wśród nich doskonale sprawdza się również biuro nieruchomości.

  • Karolina Zielińska-Wojnarowska, Przedszkole Niepubliczne Krasnoludki Karolina Zielińska-Wojnarowska, Przedszkole Niepubliczne Krasnoludki

    Przedszkole blisko domu

    Na każdą lokalizację, w której będzie działać przedszkole, zawsze warto patrzeć „okiem rodzica”.

poprzednia
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
następna

Często czytane

  • Biznes na fali

    Biznes na fali

    Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.

  • Zysk wyssany z krwi

    Zysk wyssany z krwi

    Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.

  • Żabka wynajmie

    Żabka wynajmie

    Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.

  • Masażysta na parterze

    Masażysta na parterze

    Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.

  • Własny sklep w galerii

    Własny sklep w galerii

    O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.

  • Guziki, wstążki i duże pieniążki

    Guziki, wstążki i duże pieniążki

    Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.

  • Biznes idzie jak ciepłe bułeczki

    Biznes idzie jak ciepłe bułeczki

    Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.

Ogłoszenia

  • Olsztyn, Staromiejska 2/5, lokal przy ulicy, powierzchnia 112.00m2 12 000,00 zł

    Staromiejska 2/5, Olsztyn

    Lokal handlowo-usługowo-gastronomiczny położony w samym centrum miasta na olsztyńskiej starówce na parterze kamienicy. Możliwość...

  • Warszawa, Wierna 24 D 15, lokal przy ulicy, powierzchnia 79.17m2 718 863,60 zł

    Wierna 24 D 15, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

  • Warszawa, Wierna 24 K 2, lokal przy ulicy, powierzchnia 99.59m2 939 532,06 zł

    Wierna 24 K 2, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

  • Warszawa, Wierna 24 K 4, lokal przy ulicy, powierzchnia 76.10m2 717 927,40 zł

    Wierna 24 K 4, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

  • Warszawa, Wierna 24 K 3, lokal przy ulicy, powierzchnia 89.57m2 845 003,38 zł

    Wierna 24 K 3, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

  • Warszawa, Wierna 24 K 1, lokal przy ulicy, powierzchnia 67.78m2 576 130,00 zł

    Wierna 24 K 1, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

  • Warszawa, Wierna 24 K 2, lokal przy ulicy, powierzchnia 59.35m2 445 125,00 zł

    Wierna 24 K 2, Warszawa

    Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły

Lokal od A do Z

  • apteka

    apteka

  • biuro

    biuro

  • restauracja

    restauracja

  • sklep odzieżowy

    sklep odzieżowy

  • sklep spożywczy

    sklep spożywczy

  • salon urody

    salon urody

  • Wszelkie prawa zastrzeżone 2018

    Realizacja:

    • Aktualności
    • Dodaj lokal
    • ABC Lokalizacji
    • O nas
    • Reklama
    • Okiem eksperta
    • Forum
    • Zobacz lokale
    • Kontakt
    • Polityka prywatności