-
Krzysztof Apostolidis, Fabryka Biznesu
Certyfikat gwarantuje najemców?
Wiele nowych inwestycji może się pochwalić różnymi certyfikatami świadczącymi o tym, że obiekt jest przyjazny dla środowiska. Taki dokument często przekłada się na wymierne korzyści dla najemcy i właściciela galerii.
-
Mirosław Jucha, Rockfon
Prezes potrzebuje ciszy
Zła izolacja akustyczna gabinetu szefa, księgowego, czy prawnika może przynieść firmie ogromne straty biznesowe.
-
Anna Przybylska, Paperhat
Jak stoisko kusi klienta?
Wystrój i oznakowanie sklepu to „niemi sprzedawcy”, bo wysyłają komunikat, który trafia do zmysłów potencjalnego klienta.
-
Magdalena Sadal, Cushman & Wakefield
Mała galeria w niewielkim mieście
W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.
-
Marta Kołakowska, Pizzeria 105
Myśl nieszablonowo
Przed dokonaniem wyboru lokalu na pizzerię trzeba dobrze poznać lokalny rynek i przeanalizować jego mocne i słabe strony.
-
Paweł Henke, Cherry
Galeria pod lupą
Najemca lokalu w galerii handlowej musi mieć dokładne informacje dotyczące potencjalnych klientów. Tylko wtedy można dopasować ofertę do ich oczekiwań i dzięki temu zarobić więcej.
-
Monika Grabowska, CUK Ubezpieczenia
Lokal dla agenta ubezpieczeń
Ubezpieczenia można sprzedawać nawet na niewielkiej powierzchni, jednak ważne, aby w pobliżu znajdował się parking.
-
Grzegorz Pogorzelski, Re/Max
Sprzedaż na wyłączność
W Polsce niewielu klientów podpisuje ze swoimi biurami nieruchomości umowę na wyłączność. Jakie są wady i zalety umowy na wyłączność i komu opłaca się jej podpisanie?
-
Piotr Jarosz, Metrohouse
Nieruchomości w centrum handowym
W galeriach handlowych jest miejsce na wiele różnych biznesów. Wśród nich doskonale sprawdza się również biuro nieruchomości.
-
Karolina Zielińska-Wojnarowska, Przedszkole Niepubliczne Krasnoludki
Przedszkole blisko domu
Na każdą lokalizację, w której będzie działać przedszkole, zawsze warto patrzeć „okiem rodzica”.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.
-
12 000,00 zł
Staromiejska 2/5, Olsztyn
Lokal handlowo-usługowo-gastronomiczny położony w samym centrum miasta na olsztyńskiej starówce na parterze kamienicy. Możliwość...
-
718 863,60 zł
Wierna 24 D 15, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły
-
939 532,06 zł
Wierna 24 K 2, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły
-
717 927,40 zł
Wierna 24 K 4, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły
-
845 003,38 zł
Wierna 24 K 3, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły
-
576 130,00 zł
Wierna 24 K 1, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły
-
445 125,00 zł
Wierna 24 K 2, Warszawa
Pobierz mapkę, zapytaj o szczegóły