-
Dariusz Gocławski, Pracownia A+D Retail Store Design
Biznes przez szybę
Specjaliści twierdzą, że do klienta najłatwiej dotrzeć przez szybę. Jak w takim razie powinna wyglądać dobrze zaaranżowana witryna sklepowa?
-
Ronan Martin, Carrefour Polska
Carrefour w trzech odsłonach
Własny market francuskiej sieci można otworzyć w różnych formatach. Każdy wymaga innego lokalu.
-
Przemysław Żok, Biesiadowo
Najemca dobrze przygotowany
Przedsiębiorca prowadzący mały biznes ma realne szanse na wynegocjowanie atrakcyjnych warunków najmu powierzchni w centrum handlowym.
-
Agata Radlak-Piechowicz, Redluck PR
Jak zmieniają się galerie?
W Polsce pojawia się coraz więcej centrów handlowych trzeciej i czwartej generacji
-
Tomasz Bujnowski, Dolcan
Nieruchomości pracują za nas
Inwestycja w mieszkanie nie musi nastręczać kłopotów z wynajmem i remontami.
-
Wojciech Krzemień, Cowork
Biuro wspólne, lecz przytulne
Idea pracy na wspólnej powierzchni biurowej, czyli coworkingu, zyskuje w Polsce na popularności.
-
Dominika Jędrak, Colliers International
Mama na zakupach
Galerie handlowe dbają nie tylko o bogatą ofertę marek, które przyciągną klientów, ale myślą również o tym, jak zapewnić klientom komfort i wygodę podczas zakupów.
-
Tomasz Kowalski, Małpka Express
Jak urządzić sklep spożywczy?
Odpowiednie rozmieszczenie działów pozwoli pokierować klientem w taki sposób, aby szukając codziennych produktów obejrzał jak największą ilość towaru.
-
Jeroen van der Toolen, Ghelamco
Jest miejsce na nowe biura
Powiększa się grono miast, w których inwestorzy tworzą nową powierzchnię biurową.
-
John Strachan, Cushman & Wakefield
Azjatycki plac budowy
Na rynkach azjatyckich powstaje więcej centrów handlowych niż w USA, które uchodzą za handlową potęgę.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.