-
Rafał Wanke, Agencja nowyPOZIOM
Punkt w punkt
W wyborze lokalizacji sklepu lub punktu usługowego może pomóc geomarketing.
-
Anna Szmeja-Kroplewska, PRCH
Mała firma w galerii
W centrach handlowych działają nie tylko wielkie międzynarodowe koncerny. Coraz częściej jest w nich również miejsce dla lokalnych przedsiębiorców.
-
Żaneta Binert-Kusztal, Grupa Aptek Curate
Apteka blisko przychodni
Wybierając lokal na aptekę zwracamy uwagę na otoczenie w promieniu 300 metrów od upatrzonego punktu.
-
Ewa Teodorczyk, Inter IKEA Centre Group Poland
Lokal w parku handlowym
Jak wynająć lokal w parku handlowym? Niezależnie od wielkości powierzchni i formatu obiektu, zasady doboru najemców są podobne.
-
Mariola Pietrzko, Fiero! Pizza
Biznes w ogródku
Formalności związane z uruchomieniem ogródka w pobliżu restauracji trzeba rozpocząć już na przełomie lutego i marca.
-
Dawid Wojtarowicz, Mail Boxes Etc.
Usługi blisko klienta
Najlepszą lokalizacją dla firm świadczących usługi B2B jest sąsiedztwo biurowców oraz dużego skupiska firm z sektora MSP.
-
Krzysztof Pelowski, Północ Nieruchomości
Biznes zawsze w pobliżu
Sukces lokalu na osiedlu zależy przede wszystkim od tego, czy biznes zakładamy w dużym, średnim czy małym mieście.
-
Krzysztof Nowaczewski, Bank BPH
Lokal na bank
Najatrakcyjniejsze lokalizacje dla prowadzenia placówki banku to przede wszystkim centra miast.
-
Andrzej Jarosz, Mayland RE
To zarządca wybiera najemców
Andrzej Jarosz, dyrektor ds. marketingu Mayland RE
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.