-
Agata Stradomska, RE/MAX
Perspektywy rynku nieruchomości
Wyższy wkład własny potrzebny do otrzymania kredytu hipotecznego, modyfikacje dotyczące transakcji nieruchomościami rolnymi to jedne ze zmian prawnych, które weszły w życie w 2016 roku.
-
Filip Gabryelczyk, TRILUX Polska
Ekspozycja produktów
Dla przedsiębiorców działających w sektorze handlu detalicznego okres wielkanocny to, podobnie jak Boże Narodzenie, szansa na nawet kilkunastoprocentowy wzrost obrotów.
-
Gijs Klomp, CBRE
Rynek dla inwestorów
Polska jest liderem wśród krajów Europy Środkowo Wschodniej jeśli chodzi o poziom inwestycji w nieruchomości komercyjne.
-
Tomasz Lipiński, Cushman&Wakefield
Małe będzie piękne
Rynek centrów handlowych w Polsce jest coraz bardziej nasycony. Nadchodzi czas rozwoju galerii w małych miastach.
-
Anna Wysocka, JLL
Coraz więcej galerii
To był dobry rok na rynku powierzchni handlowych w Polsce. Do dzisiaj oddano do użytku obiekty o łącznej powierzchni 650 tys. m2, czyli o 33 proc. więcej niż w 2014 roku.
-
Justin Taylor, Cushman&Wakefield
Centra handlowe w natarciu
Justin Taylor, dyrektor działu powierzchni handlowych w regionie EMEA w firmie Cushman & Wakefield
-
Dominika Jędrak, Colliers International
Rynek biurowy kwitnie
Nowej powierzchni biurowej przybywa z miesiąca na miesiąc. Najatrakcyjniejsza i najdroższa jest Warszawa.
-
Ronan Martin, Carrefour Polska
Gra na cztery fronty
Ronan Martin, wiceprezes Carrefour Polska ds. ekspansji i centrów handlowych, podsumowuje tegoroczne inwestycje spółki.
-
Przemysław Świderski, IMS
Nowa era reklamy
Interaktywne półki, wielkie ekrany ścienne – tak już niebawem będą wyglądały reklamy w galeriach handlowych. Era małych monitorów dobiega końca.
-
Magdalena Sąsiadek, Interbiuro
Minimalizm w wystroju biura
Biura w minimalistycznym stylu są wciąż na topie. Aby takie wnętrza były zarówno modne, jak i przyjazne pracownikowi, ich wystrój nie może być zbyt surowy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.