2015-10-28

Nowa era reklamy

Interaktywne półki, wielkie ekrany ścienne – tak już niebawem będą wyglądały reklamy w galeriach handlowych. Era małych monitorów dobiega końca.

Nowa era reklamy Fot. IMS przemysław Świderski

Zarówno firmy, jak i klienci poszukują obecnie nowych rozwiązań technologicznych w galeriach handlowych. Takie nowości to np. półki interaktywne, jeszcze rzadko używane, ale już możliwe do zobaczenia w niektórych obiektach na świecie. Duże jest też zainteresowanie ogromnymi ekranami LED-owymi oraz wall-ami, zbudowanymi z wielu monitorów cienkoramkowych. Takie rozwiązania pozwalają na pokazanie dobrej treści, w dobrym miejscu i w dobrej jakości. Do zainstalowania tego rodzaju przekaźników wykorzystujemy np. szyby windowe. Szukamy też innej przestrzeni, która pozwala kreatywnie i efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przykładem może być galeria Klif w Gdyni. Zainstalowany tam wall składa się z 24 monitorów i jest pełną, odrębną formą architektury wewnętrznej.

Żeby wprowadzenie nowych systemów Digital Signage miało sens, muszą one być spektakularne. Muszą zaskakiwać klientów swoją innowacyjnością, wielkością jak i również tym, co na nich jest emitowane  od informacji handlowej, aż do istotnych komunikatów, które zarządzający chce przekazać swoim klientom.
Nowe technologie mogą także pomóc klientom przy robieniu zakupów. Dzięki nim otrzymują oni ściśle sprecyzowaną informację o ofercie, która może ich zainteresować. Nowe systemy Digital Signage w łatwy i przyjemny sposób przedstawią wiedzę o produkcie i usłudze, która jest dostępna w miejscu, gdzie aktualnie przebywa klient.

Przemysław Świderski, IMS
Przemysław Świderski, IMS dyrektor ds. new business, IMS

Przemysław Świderski jest dyrektorem ds. new business oraz doradcą zarządu w firmie IMS, zajmującej się świadczeniem usług z zakresu marketingu sensorycznego.