Nowa era reklamy
Interaktywne półki, wielkie ekrany ścienne – tak już niebawem będą wyglądały reklamy w galeriach handlowych. Era małych monitorów dobiega końca.
Zarówno firmy, jak i klienci poszukują obecnie nowych rozwiązań technologicznych w galeriach handlowych. Takie nowości to np. półki interaktywne, jeszcze rzadko używane, ale już możliwe do zobaczenia w niektórych obiektach na świecie. Duże jest też zainteresowanie ogromnymi ekranami LED-owymi oraz wall-ami, zbudowanymi z wielu monitorów cienkoramkowych. Takie rozwiązania pozwalają na pokazanie dobrej treści, w dobrym miejscu i w dobrej jakości. Do zainstalowania tego rodzaju przekaźników wykorzystujemy np. szyby windowe. Szukamy też innej przestrzeni, która pozwala kreatywnie i efektywnie wykorzystać nowe technologie. Przykładem może być galeria Klif w Gdyni. Zainstalowany tam wall składa się z 24 monitorów i jest pełną, odrębną formą architektury wewnętrznej.
Żeby wprowadzenie nowych systemów Digital Signage miało sens, muszą one być spektakularne. Muszą zaskakiwać klientów swoją innowacyjnością, wielkością jak i również tym, co na nich jest emitowane – od informacji handlowej, aż do istotnych komunikatów, które zarządzający chce przekazać swoim klientom.
Nowe technologie mogą także pomóc klientom przy robieniu zakupów. Dzięki nim otrzymują oni ściśle sprecyzowaną informację o ofercie, która może ich zainteresować. Nowe systemy Digital Signage w łatwy i przyjemny sposób przedstawią wiedzę o produkcie i usłudze, która jest dostępna w miejscu, gdzie aktualnie przebywa klient.