Usługi blisko klienta
Najlepszą lokalizacją dla firm świadczących usługi B2B jest sąsiedztwo biurowców oraz dużego skupiska firm z sektora MSP.
Fot. Mail Boxes Etc.
Lokal na punkt świadczący usługi kurierskie, poligraficzne czy biurowe musi być usytuowany na parterze, posiadać witrynę oraz wejście bezpośrednio od ulicy. Warto również zwrócić uwagę na elewację budynku i dowiedzieć się, czy właściciel zezwala na montaż różnego rodzaju reklam i czy nie jest z tego tytułu wymagana dodatkowa opłata zawarta w czynszu. Głównym kryterium wyboru lokalu jest cena najmu. Im mniej, tym lepiej.
Idealne otoczenie to główne ciągi komunikacyjne, przy których witryna oraz kaseton będą dobrze eksponowane, a klienci bez problemu trafią do placówki. Ważne jest, by w pobliżu można było zaparkować samochód, stąd jedno lub dwa przynależne miejsca parkingowe będą dodatkowym atutem lokalizacji.
Metraż powinien się zawierać w przedziale 45-80m2. Lepiej, jeśli lokal wymaga odświeżenia i nie ma położonych płytek, ponieważ podłoga, ściany oraz sufit muszą być wykończone zgodnie ze standardami sieci. (awh)
