Usługi blisko klienta
Najlepszą lokalizacją dla firm świadczących usługi B2B jest sąsiedztwo biurowców oraz dużego skupiska firm z sektora MSP.

Lokal na punkt świadczący usługi kurierskie, poligraficzne czy biurowe musi być usytuowany na parterze, posiadać witrynę oraz wejście bezpośrednio od ulicy. Warto również zwrócić uwagę na elewację budynku i dowiedzieć się, czy właściciel zezwala na montaż różnego rodzaju reklam i czy nie jest z tego tytułu wymagana dodatkowa opłata zawarta w czynszu. Głównym kryterium wyboru lokalu jest cena najmu. Im mniej, tym lepiej.
Idealne otoczenie to główne ciągi komunikacyjne, przy których witryna oraz kaseton będą dobrze eksponowane, a klienci bez problemu trafią do placówki. Ważne jest, by w pobliżu można było zaparkować samochód, stąd jedno lub dwa przynależne miejsca parkingowe będą dodatkowym atutem lokalizacji.
Metraż powinien się zawierać w przedziale 45-80m2. Lepiej, jeśli lokal wymaga odświeżenia i nie ma położonych płytek, ponieważ podłoga, ściany oraz sufit muszą być wykończone zgodnie ze standardami sieci. (awh)