-
Facet lubi galerie
Mężczyźni polubili zakupy w galeriach. Stawiają jednak warunki - oferta musi być bogata.
-
Sklep musi mieć duszę
Dobrze zaprezentowany towar sprzeda się sam. O to, żeby go odpowiednio pokazać w sklepie, zadba ekspert od ekspozycji produktów.
-
Biuro działa na nowych zasadach
Deweloperzy prześcigają się w pomysłach na to, jak skusić najemcę biura.
-
Okno na większą sprzedaż
Witryna to jeden z najważniejszych elementów sklepu – musi przyciągać uwagę, inaczej na klientów nie ma co liczyć.
-
Jak impreza, to w lokalu
Mieszkańcy dużych miast wolą urządzać imprezy w lokalu gastronomicznym zamiast we własnych czterech kątach.
-
„Zadaniowiec” kontra „rozrywkowicz”
Kto da lepiej zarobić lokalom w galeriach handlowych?
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Czy pizza sprzeda się wszędzie?
Wybierając lokal, w którym będzie działać pizzera, warto kierować się kilkoma prostymi zasadami.
-
Nieruchomości komercyjne znowu w grze
Rośnie wartość inwestycji w nieruchomości komercyjne. Jakie miasta cieszą się największym zainteresowaniem?
-
Energia dla biznesu
Aż 30 proc. przedsiębiorców może przepłacać za energię. Wszystko przez nieprawidłowo dobraną grupę taryfową. Jak wybrać odpowiednią?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.