- 
                        
                                                                                      Towar w blasku światłaOświetlenie pomaga sprzedawać, ale umieć go używać. Oto pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych. 
- 
                        
                                                                                      Sklep w galerii handlowejBiznes w dobrej galerii handlowej to prestiż, ale i ryzyko – konkurencja i wysokie czynsze nie pozostawiają tu marginesu błędu. Dlatego warto się przyłożyć nie tylko do wyboru obiektu, ale i do negocjacji warunków najmu. 
- 
                        
                                                                                      Sklep ma wiele twarzyLokalizacja sklepu spożywczego zależy od jego wielkości i specyfiki. Franczyzodawcy znanych marek opowiadają, w jakich miejscach można i warto otworzyć ich sklepy. 
- 
                        
                                                                                      Depilują i w centrum, i na osiedluWłaściciele gabinetów fotodepilacji dbają, aby ich usługi były łatwo dostępne także dla osób, które dojeżdżają do salonu z dalszych części miasta. 
- 
                        
                                                                                      Złoto wymaga oprawySalonu z biżuterią nie można otworzyć gdziekolwiek. Franczyzodawca YES sam wybiera odpowiednie miejsca i wskazuje je franczyzobiorcom. 
- 
                        
                                                                                      Zrób sobie browarPiwo z małych browarów jest w modzie. Jak i gdzie uruchomić taką produkcję? 
- 
                        
                                                                                      Biuro jak magnes9 na 10 menedżerów uważa, że nowoczesna i przyjazna przestrzeń biurowa jest istotnym elementem w procesie rekrutacji. Jak zatem wygląda przedsiębiorstwo przyciągające najlepszych? 
- 
                        
                                                                                      Weterynarz blisko klientaLokal na placówkę weterynaryjną musi spełnić wiele wymogów. O sile jego przebicia decydują jednak nie zapisy prawa, ale rozpoznawalność i funkcjonalność gabinetu. 
- 
                        
                                                                                      Fitness w biurowcuKluby fitness ulokowane w budynkach biurowych nie należą do rzadkości. Jednak uruchomienie takiej placówki w biurowcu wymaga spełnienia rygorystycznych wymagań najemców. 
- 
                        
                                                                                      Prać, ale gdzie?Osiedle czy galeria handlowa? Jaka jest najlepsza lokalizacja dla pralni? 
- 
                            
                                                                  Biznes na faliInwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach. 
- 
                            
                                                                  Zysk wyssany z krwiLaboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami. 
- 
                            
                                                                  Żabka wynajmieBlisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej. 
- 
                            
                                                                  Masażysta na parterzeLokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta. 
- 
                            
                                                                  Własny sklep w galeriiO wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę. 
- 
                            
                                                                  Guziki, wstążki i duże pieniążkiChoć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów. 
- 
                            
                                                                  Biznes idzie jak ciepłe bułeczkiOd kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików. 
 
                 
                     
                     
                     
                     
                    