Lada w stylu art decor
Meble do sklepu muszą być przede wszystkim funkcjonalne, chociaż nie można zapomnieć, że to m.in. one budują klimat.
Meble sklepowe, jak inne elementy aranżacji i wyposażenia wnętrz, podlegają różnym modom i trendom. Obecnie w świecie meblarskim rządzi minimalizm. Meble są subtelne i proste, ale jednocześnie podkreślające eksponowany w nich produkt.
Właściciele sklepów coraz częściej decydują się powierzyć umeblowanie sklepów specjalistom, którzy zajmują się całym procesem począwszy od projektu mebli, poprzez ich produkcję, transport, montaż w sklepie, aż do obsługi posprzedażowej. W ten sposób mogą nie tylko umeblować swój sklep zgodnie z najnowszymi trendami dostosowanymi jednak do ich potrzeb, ale również skorzystać z nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Współpracujemy przede wszystkim z firmami działającymi w branży odzieżowej oraz bieliźniarskiej. Klienci szukają unikalnych rozwiązań dobrze dopasowanych do ich sklepu. Chodzi tu zarówno o meble, jak i o cały projekt aranżacji powierzchni sklepu - mówi Piotr Gil, construction department sales specialist w firmie MIA. -Wybierając meble do sklepu trzeba kierować się przede wszystkim funkcjonalnością, chociaż oczywiście nie można zapominać to tym, że meble budują również atmosferę sklepu i tworzą jego klimat.
MIA powstała w 1999 roku. Firma zajmuje się kompleksową obsługą sklepów: projektem, budową i wyposażeniem w meble. MIA umeblowała już ponad 3 tys. sklepów, a ponad 60 przygotowała od początku do końca. Wśród klientów firmy są m.in. Triumph, Sephora, Stradivarius oraz sklepy należące do Grupy LPP.
(mak)