-
Jak to wszystko zjeść?
Udział gastronomii w ofercie centrów handlowych ciągle rośnie. Zmieniają się także same food courts – są ładniejsze, bardziej funkcjonalne i mają coraz bardziej zróżnicowaną ofertę.
-
Urodziny Jurajskiej
Galeria Jurajska ma 10 lat. Z okazji urodzin chwali się rekordami odwiedzalności.
-
Nowa nazwa po remoncie
Centrum Handlowe Bielawy zmienia nazwę. Od jesieni obiekt będzie się nazywał Nowe Bielawy.
-
Nowa kawiarnia w Gemini Park
Gemini Park Bielsko-Biała poszerza ofertę kawiarnianą. Nowym najemcą, który właśnie otworzył tu swój lokal jest Costa Coffee.
-
Wege w dużym mieście
Mango Vegan Street Food chce na początek podbić największe miasta. Ile trzeba zainwestować w lokal z wegańskim menu?
-
Jurajska modernizuje wnętrze
Galeria Jurajska kontynuuje inwestycje. Teraz w planach jest m.in. strefa dydaktyczno-wypoczynkowa z akwariami.
-
Salon eobuwie.pl w Galerii Jurajskiej
Stacjonarny sklep eobuwie..pl ruszy jeszcze w tym roku w Galerii Jurajskiej. A w nim sporo nowoczesnych technologii.
-
Biznes w pudełkach
Catering dietetyczny nie potrzebuje prestiżowej lokalizacji, ale za to lokal trzeba odpowiednio przygotować do pracy i wyposażyć.
-
W Tarnowie kupują więcej
W I połowie tego roku Gemini Park Tarnów zanotował dwucyfrowy wzrost obrotów.
-
Ramen w centrum miasta
Panda Ramen szuka licencjobiorców w miastach liczących minimum 60 tys. mieszkańców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.