2019-08-28

Salon eobuwie.pl w Galerii Jurajskiej

Stacjonarny sklep eobuwie..pl ruszy jeszcze w tym roku w Galerii Jurajskiej. A w nim sporo nowoczesnych technologii.

Salon eobuwie.pl w Galerii Jurajskiej Fot. Galeria Jurajska

Jesienią powiększy się oferta butów i dodatków skierowana do klientów Galerii Jurajskiej. Wszystko za sprawą umowy, jaką właśnie obiekt podpisał z nowym najemcą, czyli eobuwie.pl. Marka otworzy tutaj swój pierwszy stacjonarny sklep w tej części regionu śląskiego. Zajmie on powierzchnię prawie 1 tys. m2.  

– W salonie w Galerii Jurajskiej chcemy zaoferować wszystkie sprawdzone rozwiązania, które wdrożyliśmy dotychczas w naszych sklepach. Do dyspozycji klientów, poza kilkudziesięcioma tabletami ze specjalnymi aplikacjami do zamawiania butów i systemem digital signage, będą też usługi click & collect oraz esize.me – zapowiada Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail eobuwie.pl. – Pierwsza z nich pozwala internetowo zamówić produkty, aby następnie komfortowo przymierzyć je w salonie. Z kolei esize.me to przełomowe rozwiązanie, które pomaga dobrać buty w oparciu o skan 3D stóp. Specjalny skaner najpierw w kilka sekund wykonuje trójwymiarowy model naszych stóp, a następnie porównuje go ze skanami wszystkich butów znajdujących się w ofercie sklepu, pochodzących od dowolnej marki.

Jak zapowiadają przedstawiciele eobuwie.pl, dzięki nowatorskiemu podejściu do sprzedaży, klienci Jurajskiej będą mieli od ręki dostęp do aż 50 tys. produktów sklepu. 

 – To pierwszy tak nowoczesny sklep w Galerii Jurajskiej, w którym na szeroką skalę wykorzystywana jest idea omnichannel – podkreśla Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Sklep stacjonarny eobuwie.pl nie jest debiutem marki w Galerii Jurajskiej, a sama marka jest doskonale znana klientom. Brand od roku ma w centrum handlowym punkt esize.me.  Na miejscu oprócz wykonania skanu 3D stopy, można także skorzystać ze specjalnych tabletów i kupić buty w sklepie on-line oraz zamówić dostawę do domu.  

– Nowy sklep w znaczący sposób poszerza naszą ofertę butów i dodatków. Klienci zyskują także dostęp do marek dotąd niedostępnych w ofercie Galerii Jurajskiej –- dodaje Anna Borecka-Suda.

Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie. Na 49 tys. m2 powierzchni handlowej jest tu 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino.  W ubiegłym roku galerię odwiedziło blisko 7,2 mln osób.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz, PROFIT system