-
Przeprowadzka firmy
Zmiana lokalu wymaga rzetelnego zaplanowania działań – od zgłoszenia zmian do Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych po zamówienie transportu.
-
Agent może działać wszędzie
Lokal na agencję ubezpieczeń nie musi mieć dużej powierzchni. Do sprzedaży polis wystarczy 30 m2.
-
Nie tylko TVN
Media mają wielką siłę oddziaływania na społeczeństwa. Kreują gwiazdy, kontrolują rządzących. Produkują filmy, dają rozrywkę i dobrze zarabiają. Głównie na reklamie.
-
Nikt nie może spać spokojnie
Szok frankowy dotknie także rynku nieruchomości komercyjnych.
-
Kreatywne biuro
Koncern Lego uruchomił w Londynie nietypowe biuro.
-
Budują się nowe sklepy
Branża nieruchomości komercyjnych może zaliczyć miniony rok do wyjątkowo udanych. Czy podobnie będzie w 2015?
-
Prezes potrzebuje ciszy
Zła izolacja akustyczna gabinetu szefa, księgowego, czy prawnika może przynieść firmie ogromne straty biznesowe.
-
Biuro działa na nowych zasadach
Deweloperzy prześcigają się w pomysłach na to, jak skusić najemcę biura.
-
Mała galeria w niewielkim mieście
W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.
-
Lokal dla agenta ubezpieczeń
Ubezpieczenia można sprzedawać nawet na niewielkiej powierzchni, jednak ważne, aby w pobliżu znajdował się parking.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.