-
Jak zmieniają się galerie?
W Polsce pojawia się coraz więcej centrów handlowych trzeciej i czwartej generacji
-
Biuro wspólne, lecz przytulne
Idea pracy na wspólnej powierzchni biurowej, czyli coworkingu, zyskuje w Polsce na popularności.
-
Jest miejsce na nowe biura
Powiększa się grono miast, w których inwestorzy tworzą nową powierzchnię biurową.
-
Biznes wraca na Żerań
W dawnej fabryce samochodów powstaną sale konferencyjne i biura.
-
Biznes w promieniach słońca
Lokal, w którym będzie działało biuro podróży powinien mieć dużą witrynę, aby można było wyeksponować w niej promowane oferty.
-
Centrum bez centrali
Coś, co kiedyś było udogodnieniem dziś może sprawiać sporo kłopotów. Przekonują się o tym właściciele biurowców i galerii handlowych.
-
Nieruchomości z głową
Biuro nieruchomości musi być dobrze widoczne, ale też rentowne. Re/Max podpowiada, jaki jest najlepszy lokal na biuro.
-
Długie negocjacje
Wydłuża się czas potrzebny do skomercjalizowania nowej powierzchni biurowej.
-
Mapa dla biznesu
Przedsiębiorcy skorzystają na zmianach w Prawie geodezyjnym i kartograficznym.
-
Niezbędnik umowy najmu
Skonstruowanie dobrej umowy najmu nie jest łatwe, podobnie jak znalezienie atrakcyjnego lokalu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.