2014-06-04

Długie negocjacje

Wydłuża się czas potrzebny do skomercjalizowania nowej powierzchni biurowej.

Długie negocjacje fot. Ghelamco, Jeroen van der Toolen, dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią

Czas potrzebny do skomercjalizowania inwestycji biurowej zależy od wielu czynników. Po pierwsze sam projekt, jego jakość, lokalizacja, ponadto okres w jakim trafia na rynek oraz oczywiście oferta. Niemniej jednak od kilku lat można zaobserwować, że procesy negocjacyjne uległy znacznemu wydłużeniu. Najemcy mają większy wybór, są lepiej wyedukowani, znają lepiej swoje potrzeby i potrafią znacznie bardziej profesjonalnie przechodzić przez proces wyboru nowego biura. Rozmowy z największymi najemcami trwają teraz kilka, a nawet kilkanaście miesięcy.(mak)

Jeroen van der Toolen, Ghelamco
Jeroen van der Toolen, Ghelamco dyrektor zarządzający Ghelamco na Europę Środkowo-Wschodnią, Ghelamco

Ghelamco specjalizuje się w dostarczaniu nowoczesnych powierzchni biurowych i magazynowych. Przez 23 lata obecności na rynku oddała do użytku prawie 500 tys. m2 biur i magazynów.