-
Freedom ma ambicje
Czy na rynku pośrednictwa w nieruchomościach jest miejsce na kolejną sieć franczyzową?
-
Klient na spontanie
W jakim miejscu biuro podróży przyciągnie więcej spontanicznych klientów, a gdzie zostawią oni więcej pieniędzy?
-
Warszawa w budowie
Biurowiec Warsaw Spire powstaje w tempie jednego piętra tygodniowo. Pierwsze firmy mają się do niego wprowadzić jeszcze w tym roku.
-
Biura do wzięcia
Podaż powierzchni biurowej rośnie szybciej niż popyt. Najemcy mogą więc liczyć na obniżki stawek za wynajem.
-
Kasa w miasteczku
Agencje Finansowe Microcash najlepiej radzą sobie w niewielkich miastach. Powierzchnia punktu może liczyć 5-20 mkw.
-
Firma powiększy magazyny
W ciągu trzech lat połowa najemców powierzchni magazynowych zmieni obecną lokalizację.
-
Usługi blisko klienta
Najlepszą lokalizacją dla firm świadczących usługi B2B jest sąsiedztwo biurowców oraz dużego skupiska firm z sektora MSP.
-
Biuro blisko klienta
Czym kierować się przy wyborze lokalu na biuro?
-
Jaki lokal na biznes?
Sprawdź, jaki lokal będzie najlepszy dla twojej firmy.
-
Czynsz to nie wszystko
Kiedy kaucja za lokal podlega opodatkowaniu?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.