2014-04-10

Klient na spontanie

W jakim miejscu biuro podróży przyciągnie więcej spontanicznych klientów, a gdzie zostawią oni więcej pieniędzy?

Klient na spontanie Fot. MyTravel Damian Ozga

Sukces biura podróży opiera się na dwóch filarach. Pierwszym z nich jest lokalizacja, a drugim zaangażowani pracownicy. Dobrym miejscem na uruchomienie stacjonarnego biura podróży jest galeria handlowa, bo oprócz klientów, którzy przyjdą specjalnie po wycieczkę, można też liczyć na sporą grupę osób odwiedzających biuro spontanicznie. W przypadku galerii handlowych nawet 50 proc. kupujących, to klienci spontaniczni, którzy zobaczyli ciekawą ofertę i weszli dopytać o szczegóły. Zupełnie inaczej sytuacja wygląda w przypadku biur podróży mieszczących się przy ulicy, gdzie zdecydowaną większość klientów stanowią osoby, które przyszły w konkretnym celu i dobrze wiedzą czego szukają.(mak)

Damian Ozga, Evip Group
Damian Ozga, Evip Group prezes zarządu, Evip Group

Evip Group jest odpowiedzialna za rozwój sieci franczyzowych biur podróży MyTravel.