-
Bank lubi ruch
Uruchomienie licencyjnej placówki Credit Agricole wymaga zainwestowania od 5 do 40 tys. zł. Wysokość kwoty zależy od wybranego modelu współpracy.
-
Ulice handlowe walczą o klientów z galeriami
Centra handlowe rządzą na rynku nieruchomości komercyjnych. Czy Polacy nie odczuwają już jednak lekkiego przesytu? Do łask w dużych miastach wracają tradycyjne aleje handlowe.
-
Finansowy biznes bez majątku na start
Biuro RCU Ubezpieczenia można otworzyć inwestując już 7 tys. zł.
-
Biuro jak magnes
9 na 10 menedżerów uważa, że nowoczesna i przyjazna przestrzeń biurowa jest istotnym elementem w procesie rekrutacji. Jak zatem wygląda przedsiębiorstwo przyciągające najlepszych?
-
Nieruchomości z biura
Agencja nieruchomości zarobi lepiej, jeśli otworzymy ją na rynku, który ma potencjał do rozwoju.
-
Relaks w biurze
Ergonomia w firmie może przynieść korzyści, ale jej zasady wykorzystuje wciąż niewiele przedsiębiorstw.
-
Agencja ubezpieczeń musi być przyjazna
Ubezpieczenia sprzedają ludzie, nie lokal. Nie znaczy to jednak, że miejsce prowadzenia działalności agenta i wystrój wnętrza pozostają bez znaczenia.
-
Dziecko rządzi na galerii
Galerie handlowe budują specjalne strefy dla najmłodszych. To troska o klienta, który będzie miał gdzie zostawić pociechy i spokojnie udać się na zakupy.
-
Galeria po liftingu
Zakończyła się rozbudowa toruńskiego Atrium Copernicus. Efekt? Wzrost odwiedzalności o 1/3.
-
Galeria na łowach
Zwykłe centrum handlowe przyciąga konsumentów z obszaru miasta, w którym się znajduje. Jak sprawić, by klienci przyjeżdżali z całego regionu?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.