-
Lokal zaufany
Wnętrza placówek Domu Finansowego QS mają zapewnić klientowi komfort. W końcu to w nich będzie on podejmował ważne decyzje dotyczące swojego portfela.
-
Korpo-mordor w odwrocie
Czy warszawska Wola zyska przewagę nad służewieckim zagłębiem biurowym? Ma w rękach sporo atutów.
-
Millenialsi na zakupach
Millenialsi to generacja będąca non stop online, która lubi „sprytnie” kupować: sprawdzać w internecie, a kupować w sklepach stacjonarnych. Centra handlowe mają sposób na takiego klienta.
-
Biuro dla startupów
Akcelerator biznesu Business Link otworzył swój koncept biur coworkingowych. Jest funkcjonalnie, nowocześnie, ale też stylowo.
-
Biuro dla pośrednika
Pośrednicy w nieruchomościach pomagają w znalezieniu odpowiedniego lokum mieszkaniowego bądź biurowego. A jak sami powinni zadbać o miejsce prowadzenia własnej działalności?
-
Ubezpieczenia w zasięgu
Biel, szarość i pomarańczowe akcenty – takie barwy znajdziemy w biurach Mentor Nieruchomości. Ale niemniej ważna od wystroju jest lokalizacja placówek.
-
Klient kuszony muzyką i zapachem
Na zatłoczonym rynku marketerzy zaczynają korzystać z coraz bardziej innowacyjnych narzędzi, aby wyróżnić się i przyciągnąć klientów. Najnowszym trendem jest sięganie po usługi marketingu sensorycznego.
-
Metrohouse bez rebrandingu
Zmiana właściciela sieci biur nieruchomości nie poskutkuje rebrandingiem. Nie zmienia to faktu, że nowi franczyzobiorcy muszą spełnić określone wytyczne.
-
Witryna przede wszystkim
Biura Aspect Nieruchomości muszą być odpowiednio oznakowane z zewnątrz. W zakresie aranżacji wnętrza franczyzobiorcy mają nieco więcej swobody.
-
Pufy i hamaki w natarciu
Rozbudowane strefy relaksu, piłkarzyki, pufy, hamaki i klimatyczne fototapety – coraz więcej firm stawia na takie biura.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.