Witryna przede wszystkim
Biura Aspect Nieruchomości muszą być odpowiednio oznakowane z zewnątrz. W zakresie aranżacji wnętrza franczyzobiorcy mają nieco więcej swobody.
Sieć Aspect Nieruchomości wywodzi się ze Górnego Śląska. Pierwszy oddział powstał w Żorach i dziś właśnie stamtąd franczyzodawca czuwa nad ekspansją marki. Licencję franczyzową Aspect wykorzystuje obecnie 14 placówek, działających głównie w południowej Polsce. Biura mieszczą się m.in. w Rybniku, Piekarach Śląskich, Kutnie, Opolu, Warszawie, Poznaniu i Katowicach.
Minimalna wielkość miejscowości, w której można uruchomić oddział Aspect Nieruchomości, to 30 tys. mieszkańców – tłumaczy Tomasz Barski, franczyzodawca sieci.
Kwota inwestycji niezbędna do uruchomienia biura zależy od stanu lokalu, w którym będziemy prowadzić działalność. Franczyzobiorca nie pobiera opłaty wstępnej, a nowym partnerom nieodpłatnie przekazuje elementy zewnętrznego oznakowania lokalu, jak kaseton i płyta świetlna. By placówka była odpowiednio widoczna, powinna mieścić się na parterze i dysponować dużą witryną. Lokal powinien mieć powierzchnię minimum 30-40 m2 i obejmować dwa pomieszczenia oraz zaplecze.
Franczyzobiorca musi zorganizować stanowiska pracy dla zatrudnionych przez siebie agentów, wyposażyć biuro w niezbędny sprzęt biurowy. O ile zależy nam na spójnym oznakowaniu na zewnątrz, o tyle co do aranżacji wnętrz partnerzy mają większą swobodę. Choć oczywiście powinni trzymać się naszej kolorystyki, w której dominują barwy jasnożółte z elementami koloru pomarańczowego – mówi Tomasz Barski.