Ubezpieczenia w zasięgu
Biel, szarość i pomarańczowe akcenty – takie barwy znajdziemy w biurach Mentor Nieruchomości. Ale niemniej ważna od wystroju jest lokalizacja placówek.
Wielu franczyzodawców z branży finansowej nie przykłada zbyt wielkiej wagi do lokalizacji i wystroju placówek. Dotyczy to w szczególności tych biznesów, gdzie do klienta trzeba dotrzeć na własną rękę, a nie czekać, aż sam zapuka do biura (jak np. firmy leasingowe). W przypadku ubezpieczeń jest inaczej – lokal ma wzbudzić zaufanie klienta i zbudować atmosferę zachęcającą do zawarcia transakcji. Z takiego założenia wyszedł również franczyzodawca Mentor Ubezpieczenia.
W naszej placówce klient ma się czuć przede wszystkim dobrze. Wnętrze jest urządzone nowocześnie z zachowaniem jak największej funkcjonalności. Oddzieliliśmy miejsce obsługi klienta od poczekalni. Obsługiwany klient ma czuć się komfortowo rozmawiając z doradcą na temat posiadanego mienia, które chciałby zabezpieczyć. Natomiast osoby oczekujące na swoją kolej mogą skorzystać z wygodnej kanapy – mówi Krzysztof Gruszczyński, prezes zarządu Mentor Ubezpieczenia.
W wystroju biur dominować będą barwy takie, jak biel, szarość i pomarańcz. Optymalny lokal powinien mieć 25-30 m² powierzchni, posiadać witrynę i znajdować się na parterze.
W jego pobliżu powinny znajdować się miejsca parkingowe. Pamiętajmy, że większość klientów biura to kierowcy. Optymalne miejsce to takie, które charakteryzuje się dużym natężeniem ruchu np. ciągi handlowo-usługowe, główne ulice dużych osiedli mieszkaniowych – dodaje Krzysztof Gruszczyński.
Przewidywana kwota inwestycji we franczyzę Mentor wynosi 7-10 tys. zł.Jest przeznaczana na wyposażenie i oznakowanie biura zgodnie ze standardem obowiązującym w sieci. W ich skład wchodzą m.in. meble, wyklejenie witryn, malowanie ścian, zewnętrzne i wewnętrzne oznakowanie lokalu. Franczyzobiorca nie odprowadza natomiast opłaty licencyjnej.