-
Centra handlowe dają pracę
Blisko 400 tys. osób znalazło zatrudnienie w centrach handlowych. To więcej niż we Włoszech i Hiszpanii.
-
Po stadionie kolej na galerię
W Tychach się buduje. Niedawno zakończono pracę nad nowym stadionem lokalnej drużyny piłkarskiej, teraz rozpoczynają się przygotowania do realizacji Gemini Parku Tychy.
-
Casual dining w trzech odsłonach
Na rynku starego miasta, w galerii handlowej i przy molo - w takich lokalizacjach Sphinx otwierał ostatnio swoje restauracje.
-
Nowe centrum biznesowe namiesza na rynku
Powstające na warszawskiej Woli centrum biznesowe może obniżyć ceny najmu w okolicy.
-
Galerie napędzą klientów?
Firma Wojtex stawia na współpracę z centrami handlowymi. W galeriach chce otwierać lokale wszystkich rozwijanych przez siebie konceptów gastronomicznych.
-
Bezludne wyspy istnieją, ale nie w centrach handlowych
Deweloperzy dokładnie planują wygląd i rozmieszczenie sezonowych stoisk, aby generowały jak najwyższe zyski.
-
Biznes w panierce
Smażalnię ryb można otworzyć nad morzem, w górach, a nawet w... galerii handlowej.
-
Schabowy w stylu modern
Folkowa sceneria w nowoczesnym wydaniu. Taki motyw aranżacyjny zdominował wystrój nowego lokalu Chłopskie Jadło w Poznaniu.
-
Burger nie lubi przepychu
W lokalach Bobby Burger dominuje dość surowy wystrój wnętrz. Aczkolwiek nie brakuje oryginalnych „smaczków”.
-
Miejsce na włoski placek
Pizza Dominium stawia na miasta powyżej 40 tys. mieszkańców. Lokalizacje proponują franczyzobiorcy.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.