-
Włoskie danie, włoski lokal
Pizza Dominium stawia na klimatyczne wnętrza. Mają przypominać kraj pochodzenia pizzy.
-
Otwarcie z przytupem
Po czterech latach od powstania projektu łódzka galeria handlowa Sukcesja otworzyła swoje podwoje dla klientów.
-
Nowa aranżacja nakręca biznes
Telepizza zmieniła wystrój restauracji. I już są efekty. Sprzedaż pizzy w lokalach sieci wzrosła.
-
Piwiarnia w angielskim stylu
Rynki i centra miast to najlepsze miejsca na otwarcie Piwiarni Warki.
-
Na pizzę z rodziną
W Pizzerii u Benka ma być trochę jak we Włoszech – smaczne jedzenie i dużo miejsca przy stołach, aby mogła się pomieścić nawet wieloosobowa rodzina.
-
Restauracja, która nigdy się nie przeje?
Zamiast kanap i krzeseł - sedesy, umywalki jako talerze. To nie fikcja, tylko jeden z wielu zwariowanych pomysłów na restaurację. Przedstawiamy ich kilka.
-
Fast foody w czołówce
Międzynarodowe i krajowe sieci zdominowały ofertę gastronomiczną warszawskich centrów handlowych. Indywidualnych przedsiębiorców prowadzących w nich restauracje i bary jest niewielu.
-
Biznes z nalewaka
Własny pub to długie godziny pracy i ciągły nadzór nad organizacją zaplecza. To również sposób na życie. W dobrobycie.
-
Pizza w stylu PRL
Lokal na pizzerię Stopiątka trzeba wybrać tak, by znalazł się na drodze docelowej grupy klientów – czyli ludzi młodych oraz rodzin z małymi dziećmi.
-
Galeria podpowie, gdzie taniej
Silesia City Center jako pierwsza galeria handlowa na południu Polski będzie testowała technologię BLE (bluetooth low energy), czyli beacony. Co to oznacza w praktyce?
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.