-
Drugie życie restauracji
Restauracja w miejscu, w którym wcześniej działał lokal gastronomiczny, to dużo niższe koszty inwestycji, ale i niebezpieczeństwo podzielenia losu poprzedniego najemcy. Można jednak tego uniknąć.
-
Kawa na pętli
Sześć metrów kwadratowych wystarczy, żeby serwować klientom kawę na wynos.
-
Więcej miejsca dla handlu
Przybywa miejsca w centrach handlowych. W pierwszym kwartale tego roku ich powierzchnia w sumie zwiększyła się o 94 tys. metrów kwadratowych. Nawet duże zagraniczne marki coraz chętniej rozwijają swoje sieci sprzedaży w mniejszych miastach.
-
Sphinx w nowym wydaniu
Restauracja na warszawskim Placu Bankowym ma być wizytówką sieci. Czym różni się od dotychczasowych lokali?
-
Klient chętnie przyjdzie na imprezę
Przyciąganie klientów do galerii handlowej wchodzi na nowy poziom. Pomagają w tym wszelkiego rodzaju eventy.
-
Nikt nie może spać spokojnie
Szok frankowy dotknie także rynku nieruchomości komercyjnych.
-
Kasa w stylu disco
Nie ma dwóch takich samych dyskotek, ponieważ każdy właściciel i DJ ma swój własny pomysł na zabawianie gości i zarabianie pieniędzy.
-
Internet zagraża galeriom handlowym
E-commerce wpływa na popularność galerii handlowych a nawet na skład ich najemców.
-
Najemca idealny
Kto może bez trudu wynająć powierzchnię w galerii handlowej, a kto będzie się musiał trochę nagimnastykować?
-
Jak impreza, to w lokalu
Mieszkańcy dużych miast wolą urządzać imprezy w lokalu gastronomicznym zamiast we własnych czterech kątach.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.