-
Mała galeria w niewielkim mieście
W mijającym roku na rynku nowoczesnej powierzchni handlowej zaszły ogromne zmiany.
-
Galeria handlowa - czy magia wciąż działa?
Podaż nowoczesnej powierzchni handlowej rośnie z roku na rok, a nowe galerie handlowe są budowane w coraz mniejszych miastach. Dlatego coraz więcej przedsiębiorców zastanawia się czy w takim miejscu ich biznes odniesie sukeces.
-
Najdrożej w stolicy
Nowy Świat wciąż jest najdroższą ulica handlową w Polsce – obowiązujące na niej stawki czynszu są jednak blisko 30-krotnie niższe od tych na najdroższej ulicy świata.
-
Bistro na zdrowie
Klientami restauracji wegetariańskich są najczęściej młodzi i aktywni ludzie, dlatego F&G otwiera lokale w sąsiedztwie szkół lub biurowców.
-
Czy pizza sprzeda się wszędzie?
Wybierając lokal, w którym będzie działać pizzera, warto kierować się kilkoma prostymi zasadami.
-
Kogo zawsze spotkasz w galerii?
Polska Rada Centrów Handlowych sprawdziła, jakie marki można najczęściej znaleźć w galeriach handlowych.
-
Energia dla biznesu
Aż 30 proc. przedsiębiorców może przepłacać za energię. Wszystko przez nieprawidłowo dobraną grupę taryfową. Jak wybrać odpowiednią?
-
Lokal idzie w tango
Już 100 mkw wystarczy, by uruchomić klub taneczny – przekonują właściciele marki PRL Klub.
-
Lokal z tarczą podatkową
Biuro dla firmy jest jak samochód służbowy. Da się wyleasingować.
-
Bar dla wygranych
Dla jednych konsola do gier komputerowych i kufel piwa to sposób na udany wieczór, dla innych – sposób na intratny biznes.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.