-
Wypoczęte zyski
Zanim pensjonat zacznie przyjmować pierwszych gości, jego właściciel musi zdobyć szereg pozwoleń. Później trzeba zadbać o reklamę i przyciągnąć klientów. Do tego należy dodać jeszcze piękną pogodę i receptę na sukces pensjonatu mamy gotową.
-
Lokal na bistro
Koncesję na sprzedaż alkoholu najlepiej zdobyć jeszcze przed otwarciem lokalu – radzi franczyzodawca bistro Groole.
-
Lodziarnia w czterech odsłonach
Do sprzedaży lodów nie jest wcale potrzebna wielka powierzchnia – udowadniają to Lody Bonano.
-
Kamień węgielny w Sukcesji
Zakupy w nowym centrum handlowym mieszkańcy Łodzi będą mogli zrobić już w przyszłym roku.
-
Pamiętajcie o ogrodach
Przed otwarciem letniego ogródka w restauracji warto dwa razy przemyśleć, czy w przypadku naszego lokalu będzie on miał rację bytu. Nic na siłę.
-
Z korzyścią dla wynajmujących?
Klienci polubili małe galerie i parki handlowe. Czy polubią je także najemcy?
-
Niezbędnik umowy najmu
Skonstruowanie dobrej umowy najmu nie jest łatwe, podobnie jak znalezienie atrakcyjnego lokalu.
-
Wszystkie twarze Fornetti
Minipiekarnię można otworzyć w czterech różnych formatach. Potencjalnych lokalizacji jest jeszcze więcej.
-
Sklep podświetlony
Szyld lub neon przyciąga klientów. Jak dobrać najlepsze oznakowanie lokalu?
-
Przeprowadzka zamiast otwarć
Charley’s Philly Steaks zmienia swoją jedyną lokalizację. Nowych restauracji wciąż brak.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.