2014-05-26

Kamień węgielny w Sukcesji

Zakupy w nowym centrum handlowym mieszkańcy Łodzi będą mogli zrobić już w przyszłym roku.

Kamień węgielny w Sukcesji fot. Sukcesja

Blisko rok przed planowanym terminem oddania obiektu do użytku na budowie Sukcesji wybudowano kamień węgielny. W uroczystości wzięli udział m.in. wicemarszałek Sejmu Cezary Grabarczyk, wojewoda łódzki Jolanta Chełmińska, marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień i prezydent miasta Hanna Zdanowska.

Sukcesja to dziedzictwo i przekazywanie tradycji. Inwestycja potwierdza hasło strategii rozwoju miasta, że „Łódź buduje", i to nie tylko w wymiarze komunalnym. Do działania przystąpili również łódzcy przedsiębiorcy, którzy mieli pomysł i wcielają go w życie – powiedziała prezydent Hanna Zdanowska.    

Centrum handlowe Sukcesja powstaje w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej i naprzeciwko Expo-Łódź. Obiekt będzie miał ponad 128 tys. m2 powierzchni całkowitej, na której znajdzie się galeria handlowa oraz strefa rozrywkowo-rekreacyjna. Dla zmotoryzowanych przygotowano parking, na którym będzie można zaparkować ponad 1 tys. samochodów. Pracę w nowej galerii znajdzie ponad 2 tys. osób.

Właściciele deklarują, że obiekt jest już wynajęty w 70 proc. a w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej  nie ma już miejsca na nowe marki.  To właśnie część rozrywkowa z 9-salowym kinem Helios ma być główną atrakcją przyciągającą do galerii mieszkańców Łodzi. Obok niego znajdzie się również klub Pure Jatomi Fitness oraz kręgielnia, która zaoferuje m.in. 24 profesjonalne tory bowlingowe, stoły bilardowe, bar, salę bankietową i specjalną strefę dla VIP-ów. Atrakcjami będą taras na dachu z widokiem na panoramę miasta oraz zielony ogród.

Wśród głównych najemców budowanego centrum handlowego znajdą się m.in. delikatesy Piotr i Paweł, drogerie Rossmann, sklep z elektroniką Avans oraz dwupoziomowe sklepy z ubraniami H&M oraz Reserved. W Sukcesji pojawią się również marki, których dotychczas nie było w Łodzi -blisko 2 tys. m2 zajmie brytyjska sieć Sports Direct, sklep firmowy otworzy także Pako Lorente. Oczywiście pojawią się tu również dobrze znane polskim klientom marki takie jak: Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay czyli całe portfolio LPP oraz niemiecki Deichmann.

W gronie najemców gastronomicznych są m.in.  McDonald’s i Subway. Wśród debiutantów na łódzkim rynku będą m.in. pijalnia kawy i czekolady Mount Blanc, restauracje Papa Jack z kuchnią amerykańską i meksykańską oraz sieć Olimp z daniami w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę.  Ofertę gastronomiczną na najniższej kondygnacji wzbogacą  m.in. kawiarnia Bleaf – będzie to pierwsza placówka tej marki w Polsce. (mak)

Kamień węgielny w Sukcesji
Zakupy w nowym centrum handlowym mieszkańcy Łodzi będą mogli zrobić w pierwszej połowie 2015.

Blisko rok przed planowanym terminem oddania obiektu do użytku na budowie Sukcesji wybudowano kamień węgielny. W uroczystości wzięli udział m.in. wicemarszałek Sejmu Cezary Grabarczyk, wojewoda łódzki Jolanta Chełmińska, marszałek województwa łódzkiego Witold Stępień i prezydent miasta Hanna Zdanowska.
-Sukcesja to dziedzictwo i przekazywanie tradycji. Inwestycja potwierdza hasło strategii rozwoju miasta, że „Łódź buduje", i to nie tylko w wymiarze komunalnym. Do działania przystąpili również łódzcy przedsiębiorcy, którzy mieli pomysł i wcielają go w życie – powiedziała prezydent Hanna Zdanowska.
    Centrum handlowe Sukcesja powstaje w sąsiedztwie kampusu Politechniki Łódzkiej i naprzeciwko Expo-Łódź. Obiekt będzie miał ponad 128 tys. m2 powierzchni całkowitej, na której znajdzie się galeria handlowa oraz strefa rozrywkowo-rekreacyjna. Dla zmotoryzowanych przygotowano parking, na którym będzie można zaparkować ponad 1 tys. samochodów. Pracę w nowej galerii znajdzie ponad 2 tys. osób.
Właściciele deklarują, że obiekt jest już wynajęty w 70 proc. a w strefie rozrywkowo-rekreacyjnej  nie ma już miejsca na nowe marki.  To właśnie część rozrywkowa z 9-salowym kinem Helios ma być główną atrakcją przyciągającą do galerii mieszkańców Łodzi. Obok niego znajdzie się również klub Pure Jatomi Fitness oraz kręgielnia, która zaoferuje m.in. 24 profesjonalne tory bowlingowe, stoły bilardowe, bar, salę bankietową i specjalną strefę dla VIP-ów. Atrakcjami będą taras na dachu z widokiem na panoramę miasta oraz zielony ogród.
Wśród głównych najemców budowanego centrum handlowego znajdą się m.in. delikatesy Piotr i Paweł, drogerie Rossmann, sklep z elektroniką Avans oraz dwupoziomowe sklepy z ubraniami H&M oraz Reserved. W Sukcesji pojawią się również marki, których dotychczas nie było w Łodzi -blisko 2 tys. m2 zajmie brytyjska sieć Sports Direct, sklep firmowy otworzy także Pako Lorente. Oczywiście pojawią się tu również dobrze znane polskim klientom marki takie jak: Carry, Top Secret, Mohito, Cropp, House i Sinsay czyli całe portfolio LPP oraz niemiecki Deichmann.
W gronie najemców gastronomicznych są m.in.  McDonald’s i Subway. Wśród debiutantów na łódzkim rynku będą m.in. pijalnia kawy i czekolady Mount Blanc, restauracje Papa Jack z kuchnią amerykańską i meksykańską oraz sieć Olimp z daniami w samoobsługowym systemie sprzedaży na wagę.  Ofertę gastronomiczną na najniższej kondygnacji wzbogacą  m.in. kawiarnia Bleaf – będzi to pierwsza placówka tej marki w Polsce. (mak)