2015-10-07

Włoskie danie, włoski lokal

Pizza Dominium stawia na klimatyczne wnętrza. Mają przypominać kraj pochodzenia pizzy.

Włoskie danie, włoski lokal Pizza Dominium

W połowie września polski franczyzodawca Pizzy Dominium otworzył lokal na warszawskiej Woli. Restauracja pod nazwą Dominium Gusto Della Casama powierzchnię 144,6 m2 i znajduje się przy ul. Skierniewickiej 21 lok. 8D (u zbiegu ulic Wolskiej i Płockiej). Wystrój restauracji jest odwzorowaniem przyjętej strategii marki, której głównym założeniem jest budowanie unikalnej atmosfery włoskiego domu.

To właśnie włoski dom – jego smaki i atmosfera – jest inspiracją dla naszych działań. Chcemy charakterem naszych odnowionych lokali i zmienionego menu przybliżyć naszym gościom klimat prawdziwie włoskiego casa (domu – przyp. red.) – mówi Tomasz Plebaniak, prezes zarządu Dominium.

W lokalu pojawiły się nowe elementy dekoracyjne, takie jak beczki po winie, mapa Włoch czy ściany obłożone drewnem. Restauracje pod szyldem Dominium powstają w zgodzie z nową koncepcją aranżacyjną, która została wprowadzona w drodze rebrandingu. Zmiany w wystroju istniejących punktów zakończono w połowie tego roku.

Przeprowadzony proces rebrandingu sieci miał na celu wzmocnienie pozycji i zwiększenie rozpoznawalności marki. Nastąpiła zmiana wystroju. Ocieplone wnętrza, w których pojawiły się włoskie akcenty mają przybliżyć klientom atmosferę Włoch, by jeszcze bardziej zachęcić do odwiedzin. Do wspomnianych elementów wystroju należą motywy z wykorzystaniem surowej cegły, fototapety z krajobrazami Włoch, kraciaste letnie obrusy, doniczki ze świeżymi ziołami oraz nisko zawieszone nad stolikami lampy. Efektem wprowadzonych zmian był znaczny wzrost zainteresowania naszymi usługami, co skłoniło nas do rozwoju sieci za pomocą franczyzy – wyjaśnia Małgorzata Ptasińska, kierownik ds. franchisingu w spółce Dominium.

W ramach sieci Pizza Dominium funkcjonuje ponad 70 lokali w całej Polsce, a także siedem w Rumunii. W pierwszej połowie 2016 roku planowane jest otwarcie kolejnej restauracji własnej w Warszawie, jak również kilku franczyzowych.

Sonia Morawska dziennikarz, PROFIT system