-
Goście jedzą oczami
Wykorzystując technologię badania fal mózgowych, zbadano reakcję gości restauracji na kolory. Wyniki testu dają cenne sugestie dotyczące wystroju wnętrz.
-
Apetyt na stolicę
Franczyzodawca pizzerii Stopiątka ma ambitne plany związane z rozwojem w stolicy. Jak szacuje Marcin Ciesielski, właściciel marki, w Warszawie jest miejsce na kilkanaście placówek. Już niedługo powstanie pierwsza. Firma podpisała niedawno umowę franczyzową i aktualnie poszukuje odpowiedniej lokaliza
-
Przynęta na klienta
Klient kupuje nie tylko oczami. Wykorzystanie różnych kanałów reklamowych, tzw. mediów in-store, może dać niezłe efekty.
-
Centrum handlowe jak restauracja
Dobra lokalizacja i odpowiedni wachlarz marek odzieżowych to za mało, by galeria zyskała uznanie klientów. Liczy się oferta gastronomiczna.
-
Dziecko rządzi na galerii
Galerie handlowe budują specjalne strefy dla najmłodszych. To troska o klienta, który będzie miał gdzie zostawić pociechy i spokojnie udać się na zakupy.
-
Pieniądze na pizzerie Stopiątki
Franczyzodawca Stopiątki przeznaczył milion złotych na pożyczki dla franczyzobiorców zainteresowanych otwarciem pizzerii.
-
Galeria po liftingu
Zakończyła się rozbudowa toruńskiego Atrium Copernicus. Efekt? Wzrost odwiedzalności o 1/3.
-
Lody z okienka
Lodziarnie "U lodziarzy" otwierane są w lokalach, w których istnieje możliwość montażu okienka sprzedażowego.
-
Galeria na łowach
Zwykłe centrum handlowe przyciąga konsumentów z obszaru miasta, w którym się znajduje. Jak sprawić, by klienci przyjeżdżali z całego regionu?
-
Food court w nowym wydaniu
Galeria Jurajska zakończyła remodelling części restauracyjnej. Zmianie poddano zarówno jej układ, jak i wystrój.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.