-
Pączek z dziurką idzie w Polskę
Kawiarnie Dunkin Donuts wyszły poza Warszawę. Kilka dni temu ruszył lokal tej marki w Łodzi.
-
Biuro bez problemów
Lokalizacja biura nieruchomości ma nadal znaczenie, ale zdecydowanie mniejsze niż było to jeszcze kilkanaście lat temu.
-
Slow-burger z loftu
Lokale Grill Way bar maja nawiązywać swoim charakterem i wystrojem do miejsc, gdzie narodził się hamburger.
-
Ulice handlowe walczą o klientów z galeriami
Centra handlowe rządzą na rynku nieruchomości komercyjnych. Czy Polacy nie odczuwają już jednak lekkiego przesytu? Do łask w dużych miastach wracają tradycyjne aleje handlowe.
-
Chłopskie Jadło wchodzi na Warmię
Należąca do spółki Sfinks sieć otworzyła pierwszy lokal w Olsztynie. Styl - nowoczesny folk.
-
Sfinks spogląda z gór
Sphinx otworzy restaurację w nowopowstającej zakopiańskiej Galerii Krupówki.
-
Częstochowianie lubią galerie
Galeria Jurajska notuje wzrost liczby odwiedzających. Dwudziesty miesiąc z rzędu.
-
Kanapki na stacji
Subway otwiera sklepy na stacjach Lotos.
-
Momu po rebrandingu
Znana restauracja wraca na warszawski Plac Teatralny. Z nowym sercem.
-
Kanapki w jasnym wnętrzu
Lokale Meat&Fit zyskują nowy wygląd. Będzie jasno, przejrzyście i z... nowym menu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.