2016-07-22

Slow-burger z loftu

Lokale Grill Way bar maja nawiązywać swoim charakterem i wystrojem do miejsc, gdzie narodził się hamburger.

Slow-burger z loftu For. Grill Way Bar

Najbardziej atrakcyjne lokalizacje dla sieci restauracji Grill Way Bar są miasta średniej i dużej wielkości, od  100 tys. mieszkańców. 

Nie jesteśmy zainteresowani miejscami typu galerie handlowe lub dworce z dużą przepustowością ludzi, ponieważ nasz koncept oferuje gościom nie tylko jedzenie, ale również pewien klimat i atmosferę  – zastrzega Jacek Święch, właściciel sieci Grill Way. – Grill Way Bar stworzony jest w oparciu o filozofię slow food. Chcemy dawać spokój i pewnego rodzaju odskocznie od zgiełku dnia codziennego. Zamierzamy tworzyć lokale, w których ludzie będą z dala od hałasu reklam, głośnych promocji, jazgotu telewizorów i natrętnych kelnerów. Miejsca offowe.

Idealną lokalizacja są ulice blisko centrum miasta. Lokal powinien mieć powierzchnię od 60 do 120 m2. Franczyzobiorca otrzymuje od  franczyzodawcy wszelkie wytyczne co do charakteru wnętrza, jego wyglądu i warunków jakie musi spełniać.

Zachęcamy franczyzobiorców do poszukiwania lokalu, który już wcześniej pełnił funkcję gastronomiczne i był przystosowany do tego typu działalności – dodaje Jacek Święch.

Lokal powinien być usytuowany na parterze i posiadać chociaż minimalne miejsce na ogródek. Projekt aranżacji jest przygotowany dla konkretnego miejsca. Wygląd wnętrza jest uzależniony od wielu czynników, np. wielkości lokalu, umiejscowienia, architektury budynku itd.

Natomiast zawsze jest aranżowany w stylu loftowym i industrialnym, tak aby miejsce nawiązywało do historii narodzin burgera i fabrycznych stołówek z amerykańskim rodowodem – wyjaśnia właściciel marki. – Końcowy wygląd lokalu jest narzucony przez nas odgórnie, tak jak wszelkie inne kwestie wizerunkowe. Franczyzobiorca nie może aranżować wyglądu lokalu we własnym zakresie, natomiast konsultujemy z nim wysokość budżetu, który zostanie przeznaczony na wystrój. Istnieje możliwość wprowadzania do wyposażeniu i wystroju np. tańszych zamienników, po uzyskaniu naszej akceptacji.

Całkowita kwota inwestycji, według szacunków licencjodawcy, to 120 tys. zł.

Monika Wojniak-Żyłowska
Monika Wojniak-Żyłowska dziennikarz