-
Poznań galeriami stoi
W stolicy Wielkopolski przybywa powierzchni handlowej. Galerie rosną jak grzyby po deszczu.
-
Konkurent McDonald's otwiera w galerii
W Galerii Dominikańskiej pojawi się nowa marka gastronomiczna. We wrocławskim centrum zadebiutuje szwedzka sieć restauracji szybkiej obsługi – Max Premium Burgers.
-
Pieniądze z dyskoteki
Klub muzyczny żyje 3-4 lata. Po tym czasie trzeba zrobić generalny remont i zmienić w nim niemal wszystko – od parkietu, przez wystrój, czasem aż po nazwę. Inaczej goście się znudzą i o lokalu zapomną.
-
Franczyzobiorcy szturmują galerie
W centrach handlowych franczyzobiorcy osiągają bardzo dobre wyniki odwiedzalności oraz obroty, a z drugiej strony podnoszą wartość tenant mixu obiektów. Ich rola jest nie do przecenienia.
-
Towar w blasku światła
Oświetlenie pomaga sprzedawać, ale umieć go używać. Oto pięć błędów w oświetleniu powierzchni handlowych.
-
Sok z galerii
Franczyzodawca Frankie’s przekonuje, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji to klucz to powodzenia biznesu pod jego szyldem. Dlatego pomaga w jej wyborze.
-
Kawa blisko natury
Klimat i funkcjonalność - te dwa elementy powinno łączyć w sobie dobrze zaprojektowane wnętrze kawiarnie.
-
Galeria kusi na święta
Centra handlowe przed Bożym Narodzeniem dosłownie pękają w szwach. Jakich sposobów imają się zarządzający, by przyciągnąć klientów?
-
Z zapiekanką do ludzi
Zapiekanki sieci Z ogórem czy bez? można sprzedawać albo z okienka, albo w lokalu z miejscami siedzącymi dla klientów.
-
Piec w samym sercu
Pizzerie Tutti Santi sprawdzą się nie tylko w aglomeracjach. Można je otwierać już w miastach liczących 50 tys. mieszkańców.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.