Sok z galerii
Franczyzodawca Frankie’s przekonuje, że znalezienie odpowiedniej lokalizacji to klucz to powodzenia biznesu pod jego szyldem. Dlatego pomaga w jej wyborze.
Frankie’s to koncept pochodzący ze Skandynawii, który skupia się przede wszystkim na zdrowym stylu życia. Pierwszy Juice Bar – sokarnia charakteryzująca się miejskim, nowoczesnym designem, powstał ponad cztery lata temu we Wrocławiu. Obecnie w Polsce działa dziewięć barów Frankie’s w pięciu miastach (Wrocław, Warszawa, Poznań, Kraków, Olsztyn). Pięć z nich to punkty własne, pozostałe cztery należą do franczyzobiorców
Szacowany budżet inwestycyjny w sieci Frankie’s waha się między 200 a 400 tys. zł. Na wysokość inwestycji wpływa wiele czynników, takich jak kaucja, urządzenia, budowa, design, płynność oraz inne wydatki.
Lokal pod inwestycję powinien mieć od 60 do 100 m2. Franczyzodawca zapewnia, że nie pozostawi franczyzobiorcy samego z wyzwaniem, jakim jest poszukiwanie odpowiedniego miejsca na biznes.
Dokładnie analizujemy wszelkie czynniki wpływające na wybór lokalu. Doradzamy biorąc pod uwagę zarówno koszty wynajmu, prowadzenia działalności, jak i usytuowania oraz potencjału otoczenia. Następnie przekazujemy kontakty do naszych architektów, którzy pomogą urządzić lokal – zapewnia Martin Hofman Laursen, twórca marki. – Jesteśmy na rynku 6 lat. Dzięki temu wiemy, które lokalizacje będą idealne dla Frankie’s. Z naszego doświadczenia wynika, że lokale w centrach handlowych są stabilniejsze finansowo, a w lokalach usytuowanych przy ulicach jesteśmy w stanie osiągnąć bardzo wysokie obroty.