-
Najdrożej w stolicy
Nowy Świat wciąż jest najdroższą ulica handlową w Polsce – obowiązujące na niej stawki czynszu są jednak blisko 30-krotnie niższe od tych na najdroższej ulicy świata.
-
Bistro na zdrowie
Klientami restauracji wegetariańskich są najczęściej młodzi i aktywni ludzie, dlatego F&G otwiera lokale w sąsiedztwie szkół lub biurowców.
-
Jelenia Góra będzie mieć Nowy Rynek
Nowa galeria powstaje w pobliżu dworca PKS. Taka lokalizacja ma jej zapewnić stały dopływ klientów, ale wymaga od architektów nietypowych rozwiązań.
-
Perfumy zgodnie z modelem
O sukcesie perfumerii decyduje coś więcej niż powierzchnia lokalu.
-
Telepizza po selekcji
W przyszłym roku hiszpańska sieć otworzy w Polsce 20 nowych pizzerii. Miasta, w których się pojawią, już dawno zostały wybrane.
-
Fitness potrzebuje miejsca
Polski Związek Pracodawców Fitness podaje, że w Polsce działa ponad 1,9 tys. fitness klubów. Na rynku jest jeszcze miejsce na nowe punkty, ale żeby uruchomić taką działalność trzeba spełnić szereg wymagań.
-
Kogo zawsze spotkasz w galerii?
Polska Rada Centrów Handlowych sprawdziła, jakie marki można najczęściej znaleźć w galeriach handlowych.
-
Gatta nie próżnuje
W Warszawie zostanie otwarty nowy salon Gatta. Następne punkty cierpliwie czekają na swoją kolej.
-
Lokal pachnący herbatą
Herbata i kawa najlepiej sprzedają się w galeriach handlowych i nie chodzi tu wyłącznie o gorące napoje.
-
Biuro w nowej odsłonie
Już wkrótce dawne włości Polskiego Monopolu Tytoniowego zyskują nowy wygląd i… nowych najemców. Rewitalizacją zajmie się Ochnik.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.