-
Tylko dla sportowców
Sklepy sportowe, centrum fitness, zdrowa żywność i klinika medyczna pod jednym dachem. W Warszawie powstał obiekt dla fanów aktywnego stylu życia.
-
Negocjacje zakończone
Restauracje Mr Hamburger pojawią się w dwóch kolejnych galeriach handlowych.
-
Lokal idzie w tango
Już 100 mkw wystarczy, by uruchomić klub taneczny – przekonują właściciele marki PRL Klub.
-
Desigual w trzech odsłonach
Ubrania hiszpańskiej marki słyną z różnorodnych wzorów. Tak jak sklepy, w których można je kupić.
-
W kolejce po wiedzę
Freedom Nieruchomości szkoli franczyzobiorców, którzy poprowadzą nowe biura.
-
Biznes na osiedlu
Po sklepach convenience przyszedł czas na „wygodne” galerie handlowe.
-
Polska przyciąga inwestorów
Rynek nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowej gna pełną parą. Polska liderem.
-
Singielki lubią galerie
Od 51 do 69 proc. odwiedzających centra i galerie handlowe to kobiety. Nic więc dziwnego, że galerie handlowe dbają, żeby panie miały w nich co robić.
-
Black Red White się odświeża
Salonów meblowych przybywa, a istniejące przechodzą metamorfozę. Nowy image ma przyciągnąć klientów.
-
Suplementy na wyłączność
Cała dzielnica, albo małe miasteczko - taki obszar obsługują sklepy G-Supplements, ale od tej reguły zdarzają się wyjątki.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.