-
Gdzie się zmieści Czerwona Torebka?
Właściciele dyskontów zapowiadają 100 kolejnych otwarć.
-
Wybierz biznes dla siebie
Na Targach Franczyzy w dniach 16-18 października odwiedzający będą mogli poznać sprawdzone sposoby na zarabianie i dowiedzieć się jak z sukcesem rozwinąć swoją firmę i wybrać dla niej najlepszy lokal.
-
Galardia czeka na klientów
W starachowickiej galerii trwają ostatni prace porządkowe przed uroczystym otwarciem.
-
(Super)market rozkwita
Stokrotka wprowadza nowy format sklepów. Do supermarketów dołączą teraz mniejsze powierzchniowo markety.
-
Komputery w dwóch odsłonach
Grupa AB rozwija dwie sieci franczyzowe – Alsen i Kakto. Obowiązują w nich jednak zupełnie różne wymogi lokalowe.
-
Najemcy pokochali Polskę
Przybywa nowoczesnej powierzchni handlowej, a to przyciąga do kraju nowe marki.
-
iPhone 6 przy kawie
Sieć sklepów ze sprzętem Apple znalazła sposób na zwiększenie lojalności klientów - uruchomiła w Bydgoszczy klubokawiarnię połączoną z serwisem sprzętu.
-
Przemeblowanie u Muszkieterów
W supermarketach Intermarche i Bricomarche szykują się zmiany.
-
PRL wiecznie żywy
Pizzeria Stopiątka korzysta z mody na PRL – wystrój lokalu nawiązuje do wnętrza słynnego modelu Syreny 105.
-
Drożej za biuro
Firmy wynajmujące powierzchnię w biurowcach nie mają powodów do radości. Od początku roku czynsze idą w górę i taniej już raczej nie będzie.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.