2014-10-07

iPhone 6 przy kawie

Sieć sklepów ze sprzętem Apple znalazła sposób na zwiększenie lojalności klientów - uruchomiła w Bydgoszczy klubokawiarnię połączoną z serwisem sprzętu.

iPhone 6 przy kawie Fot. iDream

iDream to marka należąca do spółki Eurotel, operatora punktów sprzedaży T-Mobile i Play. Pod tym szyldem powstają punkty sprzedaży o statusie Apple Premium Reseller (APR), a więc spełniające najwyższe standardy producenta. Zwykle są one lokalizowane  w najbardziej prestiżowych centrach handlowych. Ich powierzchnia wynosi ponad 100 m2, co pozwala na ekspozycję asortymentu i umożliwia klientom przetestowanie sprzętu.

Pierwszy salon iDream powstał w ubiegłym roku w Bydgoszczy, obecnie sieć liczy już siedem punktów umiejscowionych w: Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Gdańsku, Kielcach, Olsztynie i Szczecinie.

W najstarszej, bydgoskiej, lokalizacji iDream otwarty został nowy model salonu – klubokawiarnia połączona z serwisem sprzętu Apple.

Tworzymy miejsce, w którym odwiedzający spotkają prawdziwych Apple Ekspertów - pracowników z dużą wiedzą o produktach Apple, będących jednocześnie serwisantami tej marki w ramach iDream. Goście kawiarni będą również mogli w miłym otoczeniu spotkać się ze znajomymi, innymi fanami marki Apple, wypić kawę, porozmawiać - mówi Tomasz Basiński, wiceprezes zarządu spółki Eurotel, właściciela sieci iDream. – Nasza klubokawiarnia czy raczej kawiarnia serwisowa, jest też miejscem gdzie będzie można uczestniczyć w szkoleniach i warsztatach związanych z tematyką komputerową i sprzętową.

Powierzchnia kawiarnio-serwisu w Bydgoszczy to około 80 m2. Podczas wizyty w lokalu będzie można będzie można korzystać z porad eksperckich dotyczących sprzętu, jego konfiguracji, jak i najwygodniejszego używania. Serwis będzie obsługiwał zlecenia na sprzęt wymagający usług serwisowych, dostarczany przez klientów do salonów iDream w całym kraju.

Połączenie lokalu gastronomicznego z punktem sprzedażowym lub świadczącym usługi posprzedażowe to pomysł coraz bardziej popularny na polskim rynku. Korzystają z niego zarówno piekarnie, cukiernie, salony prasowe, jak i sale zabaw dla dzieci, czy salony kosmetyczne. Powierzchnia gastronomiczna nie musi być duża – wystarczy 10 m2, by ustawić 1-2 stoliki i wydzielić miejsce na profesjonalny sprzęt do parzenia kawy. Nawet najmniejszy „kącik” kawowy może mieć duży wpływ na zwiększenie liczby lojalnych klientów, którzy zamówią nie tylko gorący napój, ale skorzystają również z oferty całego sklepu. (asie)