2014-10-28

W kolejce po wiedzę

Freedom Nieruchomości szkoli franczyzobiorców, którzy poprowadzą nowe biura.

W kolejce po wiedzę fot. Freedom Nieruchomości

Wiedzę teoretyczną i praktyczne umiejętności związane z prowadzeniem franczyzowego biura obrotu nieruchomościami zdobywa na razie sześciu partnerów sieci. Do rozpoczęcia działalności przygotowują się dyrektorzy, którzy poprowadzą biura Freedom Nieruchomości w Lublinie, Kielcach, Rzeszowie, Gliwicach, Gnieźnie oraz w Warszawie.

Oprócz praktyczny szkoleń, stałego wsparcia udostępniamy dla franczyzobiorców narzędzia i dokumentację, która jest niezbędna do świadczenia usług i prowadzenia biura. Uczymy korzystania z nowoczesnych narzędzi marketingowych, wykorzystania szeroko rozumianych mediów społecznościach do budowania pesonal brandingu. Zapewniamy sprawdzone know-how w zakresie współpracy z homestageramy, fotografami – informuje Agnieszka Dąbrowska, dyrektor ds. franczyzy Freedom Nieruchomości.

Zdaniem Łukasza Kruszewskiego, dyrektora marketingu Freedom nieruchomości, rynek pośrednictwa nieruchomości staje się coraz bardziej konkurencyjny. To wymaga od franczyzobiorców sieci nieruchomości zdecydowanych działań mających na celu zarówno promocję poszczególnych ofert, jak i samej marki. Z tego względu Freedom nieruchomości pracuje z klientami, którzy powierzają im swoje nieruchomości na zasadach wyłączności.


Zmiany w branży widać gołym okiem. I nie wynikają one, jak wielu sądzi z deregulacji czy kryzysu, lecz nowych mediów, które wkradają się do naszej rzeczywistości. Zupełnie inna niż jeszcze paręnaście lat temu komunikacja, odmienne oczekiwania kupujących i ogólne przyspieszenie w wielu dziedzinach życia powoduje, że rynek nieruchomości musi dostosować się do tych zmian. Zmienić swoją komunikację i z podejścia ilościowego - masowego, przejść na jakościowe - jednostkowe – mówi Łukasz Kruszewski, dyrektor marketingu Freedom nieruchomości.

Biura Freedom Nieruchomości powstają w miastach liczących więcej niż 30 tys. mieszkańców. W sieci działa obecnie 10 placówek franczyzowych i 3 oddziały własne. Do końca przyszłego roku w sieci ma działać 40 franczyzowych biur nieruchomości. (mak)