Perfumy zgodnie z modelem
O sukcesie perfumerii decyduje coś więcej niż powierzchnia lokalu.
Jakie miejsce jest najlepsze na perfumerię? Oczywiście takie, obok którego przechodzi wielu potencjalnych klientów. Podobną strategię przyjęła sieć perfumerii Refan, która na swoje sklepy wybiera ruchliwe miejsca znajdujące się w galeriach handlowych oraz przy handlowych ulicach miast.
Lokal, w którym będzie działać pełnowymiarowa perfumeria Refan powinien mieć nie mniej niż 25 m2 i nie więcej niż 35 m2. W sieci działają również wyspy handlowe, które mają ok 9m2. Lokal powinien mieć też duże witryny mające przynajmniej 3 m2 powierzchni. Znalezienie odpowiedniej lokalizacji leży w gestii franczyzobiorcy.
Perfumerie Refan na całym świecie wyglądają tak samo. Franczyzobiorca, który chce przystąpić do naszej sieci może wybrać model, który najlepiej pasuje do jego pomieszczenia i jest mu najbliższy pod względem estetycznym. Kiedy już dokona wyboru, my pomagamy mu zaprojektować wnętrze i urządzić je zgodnie z naszymi standardami. Dostarczamy mu meble, wyposażenie, obrandowanie placówki oraz inne elementy aranżacji wnętrza – mówi Tanya Hristozova z działu sprzedaży sieci Refan.
W perfumeriach Refan można kupić perfumy robione na specjalne zamówienie klienta. Oprócz ponad 100 zapachów, w sklepach należących do sieci znajdują się także inne kosmetyki zapachowe: mydła, kremy oraz olejki zapachowe do domów.
Pochodząca z Bułgarii sieć perfumerii jest najliczniejsza w Hiszpanii, gdzie działa 200 punktów sprzedaży perfum, oprócz tego kraju produkty marki Refan można kupić również w Portugalii, we Włoszech oraz w Polsce, gdzie firma poszukuje masterfranczyzobiorcy, który zajmie się rozwojem sieci sprzedaży. Perfumerie Refan działają w 23 krajach na całym świecie.(mak)