-
Galerie lubią biżuterię
W centrach handlowych błyskotki kupuje 37 proc. Polaków. Wiedzą o tym franczyzodawcy sieci jubilerskich, którzy nie ustają w walce o dobre lokalizacje.
-
Lokal na biuro nieruchomości
Biuro nieruchomości może mieścić się nawet na obrzeżu miasta pod warunkiem, że łatwo do niego dotrzeć komunikacją miejską.
-
Przybędzie lokali na biznes
W Białymstoku jest sześć centrów handlowych. Wkrótce zostaną otwarte dwa kolejne – Galeria Jurowiecka i Outlet Center Białystok.
-
Czy w Radomiu powstanie nowe centrum handlowe?
W mieście działa pięć centrów handlowych o łącznej powierzchni 125 tys. m2, z czego tylko 2 proc. nie ma najemców.
-
Legionowo ma swój Quiosque
Modowa marka Quiosque zapowiada w tym roku sporo otwarć. Pierwsze ma już za sobą.
-
Luksus lubi towarzystwo
Otwierając sklep z eleganckim obuwiem warto zadbać, by znalazł się on w sąsiedztwie marek o wysokiej renomie.
-
Jak się zmienia galeria?
Chociaż od wielu już lat struktura najemców centrów handlowych pozostaje niezmienna, to jednak właściciele galerii dbają o to, żeby ich obiekty odpowiadały na oczekiwania klientów.
-
Wszyscy na salony
Ajenci saloników prasowych przeważnie nie zarabiają kokosów, chyba że ich punkt zlokalizowany jest na dworcu kolejowym lub w centrum handlowym bardzo dużego miasta.
-
Telepizza oferuje gotowe pizzerie
Telepizza, międzynarodowa sieć pizzerii poszukuje przedsiębiorców, zainteresowanych poprowadzeniem w pełni wyposażonych pizzerii. Oferta obejmuje Kraków, Sopot, Ostrołękę i Warszawę.
-
Biuro nie tylko w biurowcu
Mieszkanie może być sprawnie działającym biurem i nie trzeba do tego wcale wielkiego remontu.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.