-
Dobre miejsce dla Bystrzaków
Atrakcyjne zajęcia dla dzieci można zorganizować nawet w niewielkim lokalu. Akademie Bystrzak najlepiej sprawdzają się w mniejszych i średnich miastach.
-
Burger nie lubi przepychu
W lokalach Bobby Burger dominuje dość surowy wystrój wnętrz. Aczkolwiek nie brakuje oryginalnych „smaczków”.
-
Nowe centrum handlowe w Mielcu
Wiosną przyszłego roku w Mielcu zostanie otwarte największe w regionie centrum handlowe - Galeria Aviator.
-
Pożądany lokal na uboczu
Na obrzeżach miast, z dala od głównych ulic, na osiedlach, w sypialnianych dzielnicach miast, a rzadziej w sercu miasta – w takich lokalizacjach otwierają się Studia Figura.
-
Ulica kontra galeria
Czy centra handlowe już się znudziły klientom? Specjaliści z branży twierdzą, że handel znowu wróci na ulice handlowe.
-
Miejsce na włoski placek
Pizza Dominium stawia na miasta powyżej 40 tys. mieszkańców. Lokalizacje proponują franczyzobiorcy.
-
Biznes na miarę dużego miasta
Magazyny samoobsługowe najwięcej zarabiają, jeśli zlokalizowane są w dużych miastach. Ich klientami są bowiem zazwyczaj osoby, posiadające mieszkania w remoncie, jak i firmy, którym brakuje miejsca w biurze.
-
Szansa na dodatkowy zarobek
Posiadasz mały biznes, sklepik, księgarnie, i chcesz dodatkowo zarobić? Grupa Finansowa Expert proponuje, by twoi klienci mogli opłacić rachunki lub wziąć szybką pożyczkę w boksie obok.
-
Lokal na drugim miejscu
Partnerzy GO Leasing nie potrzebują placówek w widocznych lokalizacjach, by skutecznie sprzedawać. Ale stacjonarny lokal muszą mieć.
-
Sklep przyjazny kobiecie z dzieckiem i z mężem
Quiosque otworzył kolejny sklep franczyzowy w Kielcach. Do końca roku firma zamierza uruchomić jeszcze dziesięć salonów z odzieżą.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.