-
Zmiany w Wola Parku
Kończy się rozbudowa warszawskiej galerii handlowej Wola Park. Od czerwca rusza nowa strefa restauracyjna, a od września nowo wybudowana część handlowa.
-
Kawa parzona na rowerze
Mobilna kawiarnia ma trzy koła i waży prawie 400 kilogramów. Mimo to prowadzić ją może nie tylko rosły mężczyzna, lecz także o wiele delikatniejsza kobieta.
-
Zakupy w fabryce
Fabryka Wołomin – tak będzie się nazywało centrum handlowe, które powstaje w podwarszawskim Wołominie.
-
Kawa na pętli
Sześć metrów kwadratowych wystarczy, żeby serwować klientom kawę na wynos.
-
Mieć sędziego za sąsiada
Chociaż na rynku przybywa usług prawnych oferowanych przez internet, renomowane kancelarie wciąż stawiają na biura w dobrej lokalizacji.
-
Na zakupy do Neptuna
W najbliższą sobotę starogardzianinie będą mogli po raz pierwszy zrobić zakupy w Galerii Neptun. Jej budowa trwała prawie dwa lata.
-
Sklep w sklepie
Nie trzeba otwierać oddzielnego salonu, by zostać franczyzobiorcą Play Krismilton. Każdy właściciel sklepu z akcesoriami telefonicznymi czy sprzętem rtv może stworzyć u siebie stoisko marki.
-
Więcej miejsca dla handlu
Przybywa miejsca w centrach handlowych. W pierwszym kwartale tego roku ich powierzchnia w sumie zwiększyła się o 94 tys. metrów kwadratowych. Nawet duże zagraniczne marki coraz chętniej rozwijają swoje sieci sprzedaży w mniejszych miastach.
-
Sphinx w nowym wydaniu
Restauracja na warszawskim Placu Bankowym ma być wizytówką sieci. Czym różni się od dotychczasowych lokali?
-
Siła koloru w walce o klienta
Więcej klasyki w aranżacji wnętrza to sposób marki Okay Multibrand Shops na poszerzenie grupy docelowej o nieco starszego klienta.
-
Biznes na fali
Inwestycja w wakepark może zwrócić się już po 2 latach.
-
Zysk wyssany z krwi
Laboratorium analiz medycznych może otworzyć każdy, kto posiada pół miliona złotych i nie liczy na szybki zysk. Na zwrot z inwestycji czeka się latami.
-
Żabka wynajmie
Blisko 120 sklepów otwartych w 2013 roku przez Żabkę Polska to lokale pozyskane w programie „Sklep za czynsz”. Zgłoszeń jest 10-krotnie więcej.
-
Masażysta na parterze
Lokal, w którym będzie działał salon masażu, musi być blisko potencjalnego klienta.
-
Własny sklep w galerii
O wynajmie lokali w galeriach handlowych krążą legendy. Sprawdziliśmy, jak jest naprawdę.
-
Guziki, wstążki i duże pieniążki
Choć lata świetności pasmanterii dawno już minęły, to prowadzenie sklepu z nićmi i guzikami może nadal się opłacać. Pod warunkiem, że właściciel zadba o bogatą ofertę i stałych klientów.
-
Biznes idzie jak ciepłe bułeczki
Od kilku lat na mapach naszych miast przybywa sklepów z pieczywem. Niby nic niezwykłego, ot kolejna mała piekarnia, coś jednak jest na rzeczy, skoro obok siebie z powodzeniem funkcjonuje kilka takich sklepików.